Industry Wire

Geplaatst door De Nieuwe Zaak

MissLipgloss start webwinkel met beauty producten

Cynthia Schultz, beter bekend online make-up blogger “Miss Lipgloss”, gaat naast het via Social Media reviewen van make-up nu ook een webwinkel openen. Hierin kunnen de gedemonstreerde producten worden aangeschaft. De vorig jaar opgerichte Retail tak van eCommerce specialist De Nieuwe Zaak zal het ontwerp, de bouw en exploitatie op zich nemen.

Met vaak meer dan 20.000 unieke bezoekers per dag is Misslipgloss.nl veruit het populairste ‘beauty blog’ van Nederland. De 20 jaar jonge Cynthia Schultz heeft haar blog van de grond opgebouwd. “Het begon een paar jaar geleden met wat filmpjes op YouTube en een handjevol kijkers, vandaag de dag ben ik full-time bezig met het uitproberen van producten, deze te reviewen in tekst en beeld en hierover te communiceren met de lezeressen van mijn blog. Producten verkopen is een logische volgende stap, maar het moeten wél producten zijn waar ik achter sta!”

Volgens Cynthia Schultz is De Nieuwe Zaak Retail de perfecte partner om een webwinkel mee op te zetten; “Ze hebben bewezen ervaring in het ontwerpen, bouwen en verbeteren van webwinkels, ondersteund door krachtige online marketing campagnes. Zaken waar ik wel een mening over heb maar me verder niet druk over wil maken. Ik wil me focussen op mijn lezerspubliek en de producten”.

Johan Keurentjes, directeur van De Nieuwe Zaak Retail, ziet het helemaal zitten; “Er was direct een klik en de rolverdeling werd al snel duidelijk. Cynthia weet ondanks haar relatief jonge leeftijd ontzettend goed wat ze wil. In deze combinatie is zij een betrouwbaar boegbeeld en adviseur voor haar volgers, wij zijn de ervaren online marketeers en bouwer van succesvolle webwinkels. Bovendien is Cynthia een leuke meid en past ze prima bij de cultuur van De Nieuwe Zaak. Het is fantastisch om met een van de meest succesvolle bloggers van Nederland te kunnen samenwerken”

De webshop zal medio 2011 live gaan.

De Nieuwe Zaak is een pure eCommerce specialist. Vanuit de overtuiging dat een online klant van begin (hoe maak je van een bezoeker een koper) tot eind (hoe maak je van die koper een vaste klant) aandacht verdient, adviseert De Nieuwe Zaak haar klanten. Daarbij bestaat een voorkeur voor pragmatische oplossingen die snel tot resultaat leiden. De Nieuwe Zaak heeft bewezen in staat te zijn om haar klanten tijdens alle stappen van het eCommerce proces te begeleiden. Op zowel grafisch, technisch als organisatorisch vlak, maar ook bij online marketing is De Nieuwe Zaak een betrouwbare partner met een focus op conversie en resultaat.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht