Geplaatst door Mixx’d

Mixx’d – Digital Creatives lanceert nieuwe website

Mixx’d – Digital Creatives, hét full-service creatief bureau voor online marketing, websites & vormgeving uit Groningen én Utrecht heeft een complete vernieuwde website gelanceerd. Open & fris in het oog springend en absoluut meer Mixx’d.

De dialoog aangaan, daar gaat het om.

Mixx’d werkt dagelijks aan bijzondere creatieve campagnes en creëert unieke experiences waarmee merken de interactie met klanten kunnen laten sprankelen. Dit doen ze reeds 5 jaar door alle mogelijkheden van branding, on- & offline marketing, vormgeving en websites te benutten, zodat mensen betrokken raken bij je merk.  Vrienden maken voor je merk. zo creëer je waarde.

Met deze frisse blik op online marketing, branding, strategie & design maakte het bureau de afgelopen 5 jaar reeds vrienden met & voor (inter)nationale en lokale opdrachtgevers als Bacardi, Eristoff, Martini, William Lawson’s, Singha Beer Benelux, ID&T, Emerce, Alfa-college, Cycloon Post, Hotel Miss Blanche, Groningen Airport Eelde, Autotrust, en anderen. Dit doet het bureau niet alleen direct met de klant zelf, maar werkt het ook graag samen als (productie) partner voor andere bureaus.

De frisse uitstraling, stijl en uiteenlopende diensten maakt Mixx’d een veelzijdig creatief bureau, dat elk merk -groot of klein- kan helpen op het gebied van onlinestrategie, branding & design, websites, online advertising, community management en social insights.

Website: www.mixxdmedia.com