Industry Wire

Geplaatst door MMMatter

MMMatter maakt merken toekomstbestendig

Amstelveen, 14 september 2021 – Het netwerk van creatieve en strategische contentbureau’s MPG.Group gaat verder onder de naam MMMatter. MMMatter daagt merken continu uit om hun impact op zowel consumenten als op de maatschappij te verhogen. Om het elke dag beter te doen. Zo maakt MMMatter merken toekomstbesteding. MMMatter staat voor Measure, Make, Matter waarbij vanuit grondige doelgroepkennis, met data als enabler, content voor merken wordt gecreëerd die echt waarde toevoegt. MMMatter zal bureau’s blijven toevoegen aan haar netwerk. Het netwerk bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts in New York, SOCIAL.INC, The Social Club en het Belgische Gicom.

Dolly van den Akker, CEO MMMatter: ‘De wereld van vandaag is niet meer die van gisteren. Het is daardoor voor merken een steeds grotere uitdaging om toekomstbestendig te zijn. Om dat voor elkaar te krijgen, zullen zij de lat iedere dag hoger moeten leggen. Zowel qua bedrijfsresultaat als qua impact op de maatschappij. Dat verwachten consumenten ook van hen. Met MMMatter zijn wij ervan overtuigd dat strategische en creatieve content, met data als enabler, de sleutel is naar een succesvolle toekomst van merken. MMMatter is een fullservice netwerk van fullspecialist contentbureau’s. Onze buy & build strategie richt zich erop om elk facet van contentmarketing optimaal aan te kunnen bieden. Van data, strategie en insights tot contentcreatie en -distributie. Zo stappen wij zelf vol vertrouwen de toekomst in waarbij wij interne de lat ook steeds hoger blijven leggen.’

David Barens, CMO MMMatter: ‘Het echte verschil, en daardoor ook de echte impact op consumenten en de maatschappij, maken merken met creatieve content. Zowel strategie en concept als uitvoering en distributie zijn daar bepalend bij. Binnen MMMatter zoeken wij naar de uitdagingen van de consument die essentieel zijn voor de uitdagingen van merken. Sturend daarbij zijn cultuur, de kansen van nieuwe media en het slim gebruik van data en tech. Dat vatten we onder Measure. Op basis daarvan pakken wij fullservice of als fullspecialist creatie op: Make. Daarna start voor ons de Matterfase. Want het begint pas als het klaar is, dan volgt de impact op mens en maatschappij. Die evalueren en managen wij continu. Zo begeleiden wij onze klanten stapje voor stapje de toekomst binnen.’

Over MMMatter
MMMatter maakt merken futureproof. MMMatter is een snelgroeiend netwerk van communicatie- en contentbureaus dat merken helpt waarde te creëren voor de lange termijn en impact voor de korte termijn. Door data, insights, strategie, concepting, content en distributie te integreren helpt MMMatter merken om vandaag connectie te maken om er morgen toe te doen. Zowel voor consumenten als voor de maatschappij.

MMMatter werkt vanuit de drie pijlers Measure, Make en Matter. Sturend daarbij zijn de uitdagingen van consumenten en merken, cultuur, de kansen van nieuwe media en het slim gebruik van data en tech: Measure. De bureaus binnen het netwerk van MMMatter bieden hun diensten fullservice aan met een fullspecialist focus. Make. Impact begint daarna. Matter.

Het netwerk van MMMatter breidt continu uit en bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts (New York), SOCIAL.INC, The Social Club en Gicom (Antwerpen).

De gezamenlijke bureaus werken onder andere voor Ahold Delhaize, Aegon, Aedes, A.S. Watson, Bloemenbureau Holland, DA, Eneco, Enexis, Gall&Gall, Flexa, FNV, Holland Casino, IKEA Foundation, Media Markt, Nederlandse Spoorwegen, PWN, Rabobank, Rituals, SPAWW, Unilever, VeteranenInstituut, Yuverta.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht