Molecaten zet marketingsoftware Copernica in voor kwalitatief klantcontact

Molecaten zet sinds enige tijd de marketingsoftware van Copernica in richting haar gasten. De software wordt onder andere ingezet voor het verzenden van betalingsbevestigingen en tevredenheidsonderzoeken.
‘Molecaten hecht veel waarde aan een kwalitatief hoogwaardig klantcontact. Copernica Marketing Software biedt uitgebreide functionaliteiten en technische mogelijkheden welke ingezet kunnen worden voor een uitgebreider, sneller en actueler contact met onze gasten.’, aldus Rutger Lueks, hoofd ICT bij Molecaten.
De organisatie benut verschillende mogelijkheden zoals het opstellen van enquêtes, formulieren en het opnemen van RSS-feeds in e-mails om gasten vooraf te informeren over diverse zaken die samenhangen met het verblijf op het vakantiepark. ‘Zo gaan we, een week van tevoren, een algemene informatiemail versturen naar onze gasten met daarin een feed die de weersverwachting inlaadt.’, vertelt Lueks. ‘Op termijn willen wij het klantcontact intensiveren en de klant ook tijdens het verblijf informeren over relevante zaken.’
Over Molecaten:
De 14 Molecaten campings en vakantieparken liggen op de meest geliefde plekjes in Nederland en buitenland: direct aan zee, strand en duinen, te midden van de bossen of aan het water. Het aanbod van campings en vakantieparken is divers: van grote en luxe campings en vakantieparken met alle mogelijke voorzieningen, tot kleine rustige campings waar het faciliteiten aanbod bewust bepert is gehouden. Stuk voor stuk zijn het 14 plekjes voor de mooiste vakanties en leukste herinneringen. Kijk voor meer informatie op http://www.molecaten.nl.
Over Copernica Marketing Software:
Copernica is marketing software voor emailmarketing, websites en mobile en automatische campagnes. Kijk voor meer informatie op http://www.copernica.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.