Industry Wire

Geplaatst door Glasnost

momondo kiest voor Glasnost

De wereldwijde reiszoekmachine momondo uit Denemarken heeft Glasnost geselecteerd als partner voor al haar pr-activiteiten in Nederland. De samenwerking bestaat onder andere uit influencer marketing, corporate pr en lifestyle pr. momondo werd dit jaar enorm populair met de campagne ‘momondo – The DNA Journey’, waarin de diversiteit in ons allemaal centraal staat en mensen werden uitgedaagd om meer open te staan voor andere culturen.

Sasha Wood, woordvoerder momondo in Nederland, licht de keuze voor Glasnost toe: “Glasnost heeft dezelfde energieke stijl en aanpak als momondo. Wij waren op zoek naar een sterke partner voor onze nieuwe focus op de Nederlandse markt en kijken daarom erg uit naar de samenwerking.”

Wouter Glaser, oprichter van Glasnost, over de nieuwe klant: “Wij vinden het geweldig om aan de slag te gaan voor een van de grootste reiszoekmachines ter wereld. momondo biedt reizigers niet alleen het goedkoopste ticket of hotelovernachting. Het platform leert reizigers op een andere manier naar de wereld te kijken wat de briljante campagne ‘momondo – The DNA Journey’ bewijst.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht