Geplaatst door Momoyoga

Momoyoga koopt Frans boekingsplatform Yoga&Me

Tilburg, 17 augustus 2022. Vandaag kondigt Momoyoga de overname aan van Yoga&Me, de Franse marktleider in boekingssoftware voor yogalessen. Met de overname versterkt Momoyoga haar positie in Frankrijk.

Momoyoga en Yoga&Me helpen hun klanten met online studio management. Beide bedrijven bedienen dezelfde wereldwijde markt van yogadocenten en yogastudio’s. Van origine heeft Yoga&Me een sterke positie in Frankrijk. De overname is een volgende stap voor Momoyoga om hun positie in Frankrijk en de Europese buurlanden te versterken. Het past in de missie van het bedrijf om de wereldwijde yoga community te ondersteunen, en het beoefenen van yoga wereldwijd te stimuleren.

“We konden geen betere opvolger wensen voor onze klanten. Momoyoga deelt dezelfde kernwaarden die Charlie en ik hebben gebruikt bij het bouwen en groeien van Yoga&Me”, aldus Soleyne Joubert, mede-oprichter van Yoga&Me.

“De overname van Yoga&Me ligt in lijn met onze missie om een thuis te creëren voor iedere yogadocent. We zijn enorm dankbaar voor al het geweldige werk dat Soleyne en Charlie hebben gedaan voor de Franse yoga community”, aldus Ingo Oszkinat, mede-oprichter van Momoyoga.

Over Momoyoga: Momoyoga is een Nederlands software bedrijf (Software as a Service) wat opereert in de wereldwijde yoga en wellness branche. Het bedrijf is opgericht in 2016 door Joost Gielen en Ingo Oszkinat. Meer dan 5.000 yogadocenten in meer dan 60 landen gebruiken Momoyoga dagelijks. De Momoyoga app wordt door een half miljoen consumenten wereldwijd gebruikt. Meer informatie is te vinden op: www.momoyoga.com