Montis kiest voor Stoobb

Montis, Nederlands producent van moderne en duurzame designmeubelen, heeft voor haar online merkpositionering gekozen voor Stoobb. Met een vernieuwende aanpak wil Montis dit jaar de start maken met het bereiken van een bredere doelgroep via nieuwe kanalen.
Onlangs besloot Montis haar communicatiehorizon te verbreden om zo het merk en haar producten voor een grotere doelgroep aantrekkelijk te maken. Stoobb ontwikkelde een concept met als doel de vergroting van de naamsbekendheid en versterking van het imago door middel van meer interactie en integratie. Met andere woorden; kanaliseer de informatiestroom naar de verschillende dragers met een aangepaste boodschap recht in het hart van de doelgroep.
In het voorjaar van 2011 zal een start gemaakt worden met de realisatie van dit concept.
Het jonge bureau uit Breda, richt zich voornamelijk op de integratie van digitale media in de totale marketingcommunicatie door middel van creatieve strategieën en interactieve concepten. Stoobb claimt hét nieuwe generatie bureau te zijn. Een cross-over van het traditionele reclamebureau en het technische internetbureau. Een creatieve combinatie van marketingcommunicatie, media, reclame, techniek en online.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.