MWM2 breidt het team Community verder uit

Amsterdam, december 2015 – Manon Kooiman (29) is gestart als Junior Community Manager bij onderzoeksbureau MWM2. Manon gaat het team Community ondersteunen bij het groeiend aantal projecten.
Manon is gespecialiseerd in het doen van kwalitatief onderzoek. Dat deed zij onder andere bij Van Hellemond & Co als assistent moderator. Ook werkte ze een aantal jaren als assistent event manager.
Manon: “Net als MWM2 heb ik de intrinsieke drive om meer te willen weten van mensen en markten. Ik heb heel bewust gekozen voor een gespecialiseerde en dynamische organisatie met veel ruimte voor ontwikkeling door kennisdeling en trainingen.”
Govert van den Bos, algemeen directeur bij MWM2: “Met Manon versterken we het team Community van MWM2 dat voor een groeiend aantal organisaties klantenpanels en research communities faciliteert. Meer en meer organisaties kiezen voor deze vorm van doorlopende online interactie tussen organisaties en hun stakeholders. Voor organisaties is het van vitaal belang om in verbinding te staan met klanten en naar hen te luisteren.”
Over MWM2
MWM2, marktonderzoekbureau van het jaar 2014, is hét toonaangevende bureau in Nederland voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Zij gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. Zij adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. MWM2 biedt hiervoor ervaren, toegewijde consultants in combinatie met superieure researchtechnologie. MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.