Geplaatst door Deloitte

‘My TMT Prediction is…’ Contest

Vooruitlopend op dit interessante event willen wij graag TMT ondernemers uitdagen om met een ‘eigen’ voorspelling te komen. Wij geven dit vorm door middel van de ‘My TMT Prediction is…’ Contest.

We zouden het leuk vinden als je hieraan mee wilt doen en aangeeft wat jij denkt wat de belangrijkste TMT trends in 2010 zullen zijn. Je kunt op www.facebook.com/fast50benelux gedurende de periode 20 januari tot 1 februari je voorspelling posten d.m.v. een one-liner en maximaal 200 woorden uitlegtekst. Ook kun je vanaf 27 januari een vote uitbrengen op een van de andere Predictions.

Als je een Prediction plaatst nodig dan je relaties, collega’s, vrienden uit om op jouw Prediction te stemmen (stemmen kan vanaf 27 januari). De competitie sluit 10 februari.

De drie ondernemers met de meeste populaire Predictions worden uitgenodigd om tijdens het Predictions event op 2 maart hun bedrijf aan het publiek voor te stellen en hun Prediction te pitchen. Het publiek bepaalt de ultieme winnaar. Bij het event zullen 200 TMT ondernemers en de pers aanwezig zijn.

Je kunt naar www.facebook.com/fast50benelux gaan om mee te doen! Je hoeft geen lid te zijn van facebook om mee te kunnen doen of te stemmen! De spelregels voor de contest staan op www.facebook.com/fast50benelux.

Voor informatie: jscholtens@deloitte.nl