Namco Bandai kiest voor Vertigo 6

Arnhem, 20 maart 2013. Mike Hendrixen is per 1 maart zijn eigen Marketing & PR bureau Vertigo 6 gestart. Hij was tot voor kort Marketing Director bij de Arnhemse start-up QINQO. Voordat Hendrixen 2 jaar geleden aan de slag ging bij QINQO was hij ruim 6 jaar in dienst bij de Britse gamesuitgever Codemasters in diverse marketingrollen.
NAMCO BANDAI PARTNERS koos voor Vertigo 6 na een uitgebreide bureau pitch.
Hendrixen zal in Nederland verantwoordelijk worden voor de marketingstrategie en uitvoering van alle titels in het distributieportfolio van NAMCO BANDAI, waaronder computerspellen zoals GRID2, Formule 1 2013, Star Trek en The Croods.
Hendrixen vertelt: “Vertigo 6 is een creatief bureau zonder fratsen en poespas. Geen overbodige lange rapporten en dikke facturen. Wel korte lijnen, snelle service en geen woorden maar daden. Vertigo 6 richt op innovatieve en vooral effectieve marketingoplossingen die aanluiten bij deze tijd en bij de mediaconsumptie van de consument 2.0. Vertigo 6 staat voor kwalitatieve oplossingen op het gebied van Online Marketing, Trade Marketing, Social Media, Viral Marketing, Advergaming en Gamification.”
Hendrixen zegt ook zeer verheugd te zijn om aan de slag te mogen voor NAMCO BANDAI PARTNERS: “Ik heb jarenlang de ambitie gehad om mijn eigen bureau te starten. Om een eigen bedrijf beginnen met een ‘launching customer’ als NAMCO is een droom die uitkomt! NAMCO heeft een een ijzersterk portfolio en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met onder meer GRID 2 en Formule 1 waar ik de oorspronkelijke releases ook voor heb verzorgd.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.