Geplaatst door New Business Radio

New Business Radio maakt 10 uur lang scrumradio tijdens The Agile Chef event

New Business Radio gaat, in samenwerking met IT organisatie Xebia, op woensdag 20 april a.s. op een unieke manier verslag doen van ‘The Agile Chef’ event vanuit Taets in Zaandam. De gehele dag wordt, geheel volgens de scrum methode, van ’s morgens 8.00 uur tot ’s avonds 18.00 uur live radio gemaakt.

Net als het programma van het evenement, wordt ook de gehele radio uitzending ‘Agile’ gemaakt. Dit betekent dat er geen vaste structuur is, geen vaste tijden zijn voor gasten in de uitzending, maar dat de radio uitzending geheel flexibel, op basis van prioriteit en interactie wordt gemaakt.

Lars Schotanus van New Business Radio: “Door het innovatieve karakter van ons mediabedrijf werken wij spelenderwijs al heel erg volgens de scrum methode, maar 10 uur lang scrummend radio maken is ook voor ons ook echt nieuw. Dit past dan ook uitstekend in het format van New Business Radio. Hiermee willen we juist anders radio maken, ondernemen en innoveren”.

The Agile Chef
Het evenement is geheel Agile opgezet. Er zijn geen vaste tracks en tijden voor lezingen en sessies. Bezoekers kunnen zelf op ieder moment beslissen naar wie ze willen luisteren, waar ze aan willen deelnemen of welke uitdaging ze willen aangaan. Uiteraard worden er de gehele dag scrum en Agile successen met elkaar gedeeld en kan er geleerd worden van dé scrum master chef Jeff Sutherland.

De programmering van New Business Radio staat woensdag 20 april geheel in het teken van The Agile Chef. Van 8.00 tot 18.00 uur wordt de gehele dag live radio gemaakt en verslag gedaan van het The Agile Chef. Met sfeerreportages, studiogasten, topsprekers, trends, noviteiten en live reportages vanaf het evenement.

New Business Radio is dé nieuwe zakenzender van Nederland! Het station brengt, 24 uur per dag en 7 dagen per week, non stop lekkere muziek voor op het werk en doet verslag van bijzonder ondernemerschap. Ondernemende mensen, inspirerende gesprekken, innovaties en duurzaamheid. Van hippe start up tot ijzersterke multinational. Iedereen praat mee op New Business Radio