NFON AG bereikt belangrijke mijlpaal door bedienen van 500ste Nederlandse klant

NFON AG, wereldwijd een van de toonaangevende leveranciers van cloudtelefoniesystemen, bereikt nu al een belangrijke mijlpaal op de Nederlandse markt, ondanks zijn korte aanwezigheid in Nederland. NFON AG zette eind 2013 voet op Nederlandse bodem, als onderdeel van de ambities van de Duitse onderneming om internationaal sterk te groeien. Sinds dat moment maken vijfhonderd klanten gebruik van de cloudtelefoniesystemen van het Duitse bedrijf, die tot de beste van de wereld behoren. NFON AG wordt in Nederland exclusief gedistribueerd door system integrator Zetacom. “Door heel Europa zijn bedrijven van alle soorten en maten op zoek naar een cloudtelefoniesysteem ‘Made in Germany’”, zegt Martin Czermin, CEO van NFON AG. “Wij zijn actief in twaalf Europese landen, en Nederland heeft een van de hoogste adoptieniveaus voor zakelijke communicatie in de cloud van Europa. Zetacom ziet dat in en voldoet met NFON volledig aan de eisen van de lokale markt, waar we nog dagelijks groeien. Eind 2015 doorbreken we de geluidsbarrière met meer dan duizend klanten in Nederland.”

NFON AG is ‘Made in Germany‘ en is een exemplair voorloper op het gebied van dataprivacy, betrouwbaarheid en TÜV gecertificeerde spraakkwaliteit. “De potentiële hoge besparingen en het niet hebben van contractverplichtingen, gecombineerd met meer dan 150 intelligente functies plus automatische updates, maken van NFON de oplossing met ongelimiteerde capaciteit, die geschikt is voor elke uitdaging, voor bedrijven met twee tot en met 249.000 werknemers“, zegt Jasper den Hartog, Manager Cloud Solutions bij Zetacom. “NFON is de beste cloudtelefonieoplossing die op de markt beschikbaar is, en met ons succesvolle partnership bedienen we vandaag de vijfhonderdste klant in Nederland. Dit is zonder twijfel nog maar het begin.“

In 2015 steeg de omzet van NFON AG met vijftig procent ten opzichte van het eerste kwartaal van vorig jaar, en NFON AG verdubbelde het aantal werknemers in een jaar tijd. NFON AG werd opgericht in 2007 en is een van de snelst groeiende cloudoplossingen met redundante en zeer goed beveiligde broncode en data-processingcenters met gepatenteerde development geheel in-house in Duitsland. Steeds meer bedrijven nemen de beslissing om NFON in te zetten als betrouwbare en moderne oplossing voor zakelijke communicatie. Martin Czermin: “Er is een agressief transformatieproces aan de gang: de digitalisatie. Van oud naar nieuw, waarbij klanten afstappen van ouderwetse kostbare apparatuur en veel te dure dienstverlening, naar een betere en efficiëntere bedrijfsvoering.”

Voor meer informatie en interviewaanvragen, neem contact op met de hieronder vermelde contactpersonen. Informatie over NFON AG is te vinden op www.nfon.com.

Over NFON AG
Zakelijke communicatie verandert wereldwijd meer dan ooit tevoren. Een cloudoplossing voor telefonie is een toekomstvaste investering voor bedrijven. NFON AG biedt onbegrensde prestaties voor elk type organisatie, van twee tot 249.000 medewerkers. NFON AG is een cloudoplossing – Made in Germany – en staat voor databescherming, beschikbaarheid en door TÜV gecertificeerde spraakkwaliteit. Dankzij deze kenmerken en nog 150 intelligente functies, eenvoud, kostenbesparingen en basisbeveiligingsmogelijkheden loopt NFON AG wereldwijd voorop. NFON AG is in twaalf Europese landen vertegenwoordigd en wordt vanuit het hoofdkantoor in München geleid door CEO Martin Czermin en vier andere bestuurders.