Nic.Oud investeert als eerste in Europa in nieuwe technologie voor de realisatie van gepersonaliseerde en kwalitatief hoogwaardige marketingcommunicatie

Nic.Oud (www.nicoud.nl) is het eerste bedrijf in Europa dat investeert in de nieuwste inkjet technologie, de Screen Truepress Jet520HD inkjet web press die vandaag wereldwijd is gepresenteerd. Nic. Oud realiseert direct mail voor bedrijven zoals Makro, Sanoma, and T-Mobile. De nieuwe inkjetprinter is in staat marketingcommunicatie te realiseren die werkelijk volledig is afgestemd op de ontvanger. Krachtige, gepersonaliseerde marketingcommunicatie die de mogelijkheden van online evenaart en vooral hoge respons mogelijk maakt.
De innovatieve inkjetprinter, die vanaf november 2014 in Heerhugowaard wordt geïnstalleerd, is in staat te printen met een resolutie van 1200x1200dpi. De inkjetprinter kan papier verwerken met een gramgewicht tussen 40 en 250 g/m2. De printer stelt Nic. Oud in staat een brede productrange te produceren zoals: enkele kaarten, direct mail, selfmailers, brochures, magazines, paper wraps en zelfs boeken.
“Kwaliteit is het allerbelangrijkste voor onze klanten ,” zegt Maurice Gelissen, CFO, Nic.Oud. “We hebben veel tijd besteed aan de vergelijking van de printkwaliteit van de verschillende inkjetsystemen in de markt en we hebben op alle machines blinde tests afgenomen. Hieruit blijkt dat de resultaten van de Screen Truepress Jet 520HD absoluut het beste zijn. Een significant voordeel is dat de printer een breed scala aan gramgewichten in papier kan verwerken. De introductie van de nieuwe inkjettechnologie maakt het nu ook echt mogelijk om in een nieuw era in te gaan waarbij de productie van hoogwaardige en gepersonaliseerde massacommunicatie mogelijk is en dat op een veelvoud aan papiersoorten. De nieuwe printer biedt vele nieuwe kansen en mogelijkheden om de marketingcommunicatie van onze klanten dynamisch maar vooral ook effectief te maken.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.