Industry Wire

Geplaatst door Genoticed

Nieuw concept uitgerold; Recruitment Marketing Hub

Amsterdam – Recruitment Marketing Hub is een nieuw concept dat is uitgerold door digital recruitment agency Getnoticed. Ervaren recruitment marketeers vanuit het online recruitment marketingteam kunnen vanaf heden ingehuurd worden door werkgevers en intermediairs. Met de Recruitment Marketing Hub speelt Getnoticed in op de toenemende vraag uit de markt naar (inhouse) online recruitment marketeers.

Recruitmentstrategie
Na een forse daling van het aantal vacatures in 2020 neemt in 2021 het aantal vacatures opnieuw sterk toe. In de huidige arbeidsmarkt is het aantrekken van het juiste talent voor veel werkgevers lastig. Ook intermediairs moeten alles uit de kast halen om goede sollicitanten te bereiken. Steeds meer organisaties zien online recruitment marketing dan ook als een succesvolle strategie en tactiek om kandidaten te vinden, te boeien en te binden.

Antwoord op een toenemende vraag
De Recruitment Marketing Hub is het antwoord van Getnoticed op een toenemende vraag naar online recruitment marketeers uit de markt. Vanuit het online recruitment marketingteam worden recruitment marketeers inhouse gedetacheerd bij derden. De marketeer wordt onderdeel van het team en werkt dedicated in én voor de organisatie. Voor inhoudelijke kennis en ervaring kan de recruitment marketeer terugvallen op de Recruitment Marketing Hub van Getnoticed. Bovendien kan de specialist onbeperkt gebruik maken van alle marketing collega’s- en tools die beschikbaar zijn binnen de digital recruitment agency. Op dit moment maken twaalf online marketeers deel uit van de hub.

De eerste ervaringen
De Recruitment Marketing Hub is nét gelanceerd en nu al succesvol. Zo is er reeds een online recruitment marketeer gedetacheerd bij de overkoepelende organisaties van de intermediairs Vaes & Linthorst, IXT en
X-elect. Pascal Vaes is medeoprichter en partner van de 3 ondernemingen: “Natuurlijk konden we ervoor kiezen een eigen recruitment marketeer aan te nemen. Alleen hoe zorg je dat de kennis van deze marketeer up-to-date blijft en dat de persoon zich blijft doorontwikkelen? De Getnoticed Recruitment Marketing Hub is het antwoord op ons vraagstuk.”

Bij PWC was er behoefte aan de opvang van een zwangerschapsverlof van de recruitment marketeer. Met de inzet van een dedicated specialist hebben de zwangerschap kunnen opvangen en hebben direct toegang tot de kennis en ervaring van Getnoticed.

Praktische informatie
Door een recruitment marketeer uit de hub in te huren heeft een organisatie direct een ervaren specialist in huis, zonder een sollicitatieprocedure. De inhuur start vanaf 20 uur per week voor een minimale duur van 6 maanden.

Over Getnoticed
Getnoticed is een bekend digital recruitment agency met vestigingen in Amsterdam en Nederweert. Een team van meer dan 30 professionals werkt voor  organisaties waaronder ABN-AMRO, T-Mobile, VDL, CBR, Fletcher Hotels en Scania . Getnoticed werkt aan bereik en conversie binnen recruitment. Het is de missie van de agency om directe werkgevers en commerciële arbeidsbemiddelaars succesvol te laten zijn in online recruitment. Dit lukt onder andere door het creëren van werken-bij websites en recruitmentsites. Voor meer informatie, kijk op www.getnoticed.nl. of op https://www.getnoticed.nl/recruitmentmarketinghub

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht