Industry Wire

Geplaatst door VEA

Nieuwe bestuursleden en recordaantal nieuwe leden voor opgefriste VEA

Het afgelopen jaar was er veel vernieuwing bij de VEA. Een nieuwe voorzitter, twee nieuwe bestuursleden en een recordaantal nieuwe leden. De nieuwe leden zijn niet alleen traditionele reclamebureaus; ook PR-, contentmarketing- en digitale bureaus sluiten zich aan. Hieruit blijkt de VEA in volle breedte relevant.

Nieuw VEA Bestuur
Eind vorig jaar werd Talmon Kochheim directeur van de VEA en begin dit jaar trad Marion Koopman toe als voorzitter van de VEA. Sinds oktober jl. zijn Jos Govaart en Gijs de Bruijn door de leden verkozen tot nieuwe bestuursleden. Jos Govaart, oprichter van PR-bureau Coopr, houdt zich bezig met de communicatie van de VEA. Gijs de Bruijn, nu Strategy en Managing Director van Selmore en binnenkort Strategy Director bij Accenture Interactive ontfermt zich over strategie en talent. Een mooie aanvulling voor het bestuur dat naast Marion, Gijs en Jos bestaat uit Dick van der Lecq, Edgar Molenaars, Yvonne Prins, Tim van der Wiel en Dirk van den Bosch.

Recordaantal nieuwe leden
De dynamiek in het vernieuwde VEA bestuur heeft een recordaantal nieuwe leden opgebracht: maar liefst 13 in minder dan een jaar tijd! De nieuwe leden zijn: Boomerang Create, Coopr, Dept Agency, Edelman, Fama Volat, GoSpooky, Greenhouse Group, Kumpany, Mockus, Qontent Matters, Redmatters, Weber Shandwick en Yellow Communications.

Marion Koopman, voorzitter VEA: “De VEA is er voor de gehele creatieve industrie, voor iedereen die vooruit wil. De nieuwe bestuursleden, het recordaantal nieuwe leden en de diversiteit van deze bureaus onderstrepen dit.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht