Geplaatst door Fitchannel

Nieuwe campagne voor online trainingsprogramma Fitchannel.com

Fitchannel.com – het revolutionaire online platform voor personal fitness training – heeft een nieuwe marketingcampagne gelanceerd om de bekendheid van het product te vergroten en nieuwe klanten te werven. De campagne met als thema Je Kunt Het zal zichtbaar zijn op tv, in print, op radio en online, met een focus op redactionele samenwerkingen. Fitchannel is hiervoor een samenwerking aangegaan met Sanoma.

Met Fitchannel.com train je waar en wanneer je wilt op basis van trainingsprogramma’s die zijn afgestemd op jouw niveau. Fitchannel heeft het trainingsaanbod onlangs fors uitgebreid, naast personal training van Olympisch kampioen Mark Tuitert kunnen Fitchannel klanten nu ook programma’s volgen van personal trainers Remy Bonjasky, Carlos Lens & Radmilo Soda. Ook is het aantal speciaal afgestemde voedingsrecepten en -schema’s vergroot en vernieuwd. Zo zal gezondheidsexpert Vivian Reijs deze zomer starten met een eigen programma.

Fitchannel voert deze campagne uit in nauwe samenwerking met NOISE (marketingcommunicatie) & NoProtocol (realisatie en optimalisatie van het online platform).

Gerben de  Zeeuw, Marketing Directeur Fitchannel.com: ”Na een zeer succesvolle introductie eind 2016 wil Fitchannel nu verder groeien. Met onze uitbreiding van personal trainers & voedingsdeskundigen kan nu iedereen trainen en fit worden op zijn of haar eigen niveau. Ook in de campagne zullen we zeer gericht met verschillende doelgroepen gaan communiceren met tailor-made content & aanbiedingen”.