Industry Wire

Geplaatst door Aldi

Nieuwe campagne laat zien dat ALDI klaar is om top of mind te worden in talentenmarkt

Culemborg – maandag 6 november – Vandaag lanceert ALDI haar nieuwe werkgeversmerk. Met een bijbehorende campagne laat de discounter zien dat ALDI als werkgever meer mogelijkheden biedt dan de arbeidsmarkt doorgaans denkt.

Werken bij ALDI is werken bij de uitvinder van discount. Die inmiddels 50 jaar in Nederland boodschappen doen zo goedkoop en zo makkelijk mogelijk maakt voor alle mensen.
Als medewerker van ALDI bepaal je zelf de uitdaging in je werk en grijp je zelf de kansen die op je pad komen. In diverse doelgroepspecifieke video’s vertellen medewerkers hoe dat in hun werk tot uiting komt.

Carla van Lingen, Managing Director HR bij ALDI in Nederland: ‘ALDI biedt meer mogelijkheden voor medewerkers dan je denkt. Dat is wat we met deze campagne aan de Nederlandse arbeidsmarkt laten zien. In de video’s vertellen verschillende medewerkers over hun werk, de uitdagingen, kansen en de geluksmomentjes waar collega’s en klanten aan bijdragen. Bij ALDI passen mensen die van aanpakken weten en wat je daarvoor terugkrijgt, is meer dan je denkt. Met de campagne gaan we op zoek naar nieuwe collega’s die samen met ons verder willen bouwen aan de toekomst van discount.’

De ‘Meer dan je denkt, ALDI. Powered by people.’- campagne is gemaakt in samenwerking met Talmark en Born05 en is zichtbaar op diverse online platformen, social media kanalen en wordt verspreid via offline uitingen.

Vind hier de lanceringspagina en de [Werken%20bij%20ALDI%20is%20meer%20dan%20je%20denkt%20-%20YouTube]video op YouTube.

Versafdeling ALDI
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sietske van der Kleij, e-mail: pers@aldi.nl.

Over ALDI
ALDI is de uitvinder van discount en heeft zo’n vijfhonderd winkels verspreid over heel Nederland. Deze winkels worden beheerd door zes regionale hoofdkantoren. Circa 10.000 ALDI medewerkers vormen het kloppende hart van deze groeiende organisatie. ALDI heeft een zorgvuldig gekozen assortiment vers, houdbaar en non-food.

ALDI Nord is één van de meest toonaangevende internationale retailers. De discounter focust op de essentie en biedt zijn klanten in negen Europese landen betrouwbare en hoogwaardige producten tegen de laagst mogelijke prijs. De sleutel tot het aanhoudende succes van ALDI Nord Group zijn de meer dan 86.000 ALDI medewerkers in België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Nederland, Polen, Portugal en Spanje.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht