Industry Wire

Geplaatst door PRGoeroes

Nieuwe huisstijl voor Happy Brain® Clinics

Happy Brain® Clinics uit Naarden heeft sinds kort een nieuwe huisstijl. Het expertise- en behandelcentrum voor geestelijk en sociale gezondheidszorg was toe aan een nieuwe website en besloot toen ook haar huisstijl te vernieuwen.

Happy Brain® Clinics heeft bijna tien jaar lang de vorige huisstijl gehad. Opvallend is het nieuwe logo: een verbinding tussen hart en hersenen. “Ons nieuwe logo geeft precies aan hoe we werken. Het hart staat voor menselijkheid, de hersenen voor focus en helder denken. In het middelpunt komen ze samen: daar begint onze methode. Door de kernoorzaak aan te pakken, verdwijnen symptomen”, stelt Caro Botman PhD, medeoprichter van Happy Brain® Clinics.

“Onze nieuwe huisstijl is een doordacht ontwerp dat in één oogopslag laat zien waar we voor staan. Geen franje, wél doelgericht. Net als onze resultaten”, zegt Ellen Botman PhD, de andere medeoprichter van Happy Brain® Clinics.

Het nieuwe logo en de pay-off ‘Mentale gezondheid die blijft.’ zijn ontworpen door Merijn Nauta (logo) en Renee Muller (pay-off) van marketingbureau Blue Field.

De website is ontworpen door Benthe van Steijn van digital agency WP Masters. Ook Ivana Laan van WP Masters is erbij betrokken geweest.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht