Nieuwe internetsite weCare

Nederland voert al jarenlang de Europese ranglijst aan met het grootste aandeel internetgebruikers. Deze gebruikers hebben nu toegang tot een nieuwe, vooruitstrevende site van weCare.

overtuigde keuze

Een keuze voor de alternatieve cartridges van weCare is een overtuigde keuze. Men kiest in dat geval voor: duurzaamheid, kwaliteit en kostenbesparing. weCare heeft dan ook een groeiende trouwe klantenschare. Naast alternatieve cartridges voor alle actuele inkjetprinters voert weCare tevens een ruim assortiment tonercartridges.

nieuwe internetsite
De nieuwe site doet recht aan alles waar weCare voor staat. Zo krijgt de bezoeker uitleg over de milieuvriendelijke productiewijze van de cartridges en wordt er uitgelegd waarom weCare 100% garantie op haar producten geeft.

online en actuele informatie

Een consument met een nieuwe cartridge verlangt een concrete oplossing of een snel antwoord op vragen als: Welke cartridge is geschikt voor mijn printer? Hoeveel bespaar ik t.o.v. OEM? Wat is de inhoud precies? Hoeveel pagina’s kan ik printen? Een technische storing, wat nu? Wat doe ik met mijn lege cartridge? Een geavanceerde database vormt de continue, ge-update informatiebron van de nieuwe internetsite waardoor deze vragen snel en concreet beantwoord kunnen worden.

weCare app

Naast de weCare site kan men voor alle actuele informatie ook de gratis weCare app downloaden. Deze app is te downloaden in zowel de App Store als de Google Play Store.

Bezoek nu de vernieuwde website en ervaar de overtuiging van weCare: www.wecare.nl