Geplaatst door ICTroom Company

Nieuwe koeling voor TNO, efficiënt en bedrijfszeker

TNO en ICTroom trokken in dit project op als partners om ervoor te zorgen dat e.e.a. volledig uitgevoerd werd conform de opgestelde specificaties. Daarnaast stond de uitvoering onder grote druk, omdat het rekencentrum vanwege haar centrale rol in de TNO organisatie onder geen enkel beding mocht uitvallen. De aanwezige kennis en kunde binnen beide bedrijven werd samengesmeed om het maximale resultaat te behalen. TNO heeft in dit project voor ICTroom gekozen vanwege de brede en veelzijdige kennis op het gebied van datacentra en koeltechnologie. Ook het hoge kennisniveau van de medewerkers van ICTroom heeft TNO laten meewegen in haar beslissing.

Over TNO
TNO maakt wetenschappelijke kennis toepasbaar om het innovatief vermogen van bedrijfsleven en overheid te versterken. Kennis ontwikkelen, integreren én toepassen: die combinatie onderscheidt ons van andere kennisinstellingen. Doordat we kennisgebieden effectief met elkaar laten samenwerken komen we tot creatieve en praktijkgerichte innovaties: nieuwe producten, diensten en processen, op maat gesneden voor onze klanten bij bedrijfsleven en overheid.

TNO ontwikkelt kennis – en maakt die samen met het bedrijfsleven praktisch toepasbaar. Vandaag vinden we oplossingen voor de problemen die gisteren nog onoplosbaar leken. Doordat we kennis op een intelligente manier combineren. Doordat we samenwerken. Verschillende disciplines, verschillende sectoren, één doel: mensen en organisaties helpen om beter te functioneren.
www.tno.nl

Over ICTroom
ICTroom is een van de snelst groeiende technologiebedrijven, die zich heeft bewezen met het realiseren van uiterst betrouwbare computerruimtes. Het bedrijf ondersteunt organisaties bij het ontwerpen, bouwen en managen van hun datacenter of serverruimten. ICTroom levert daarvoor een totaalconcept voor Datacenter Facilitaire Infrastructuren bestaande uit een unieke combinatie van advies, producten, projecten en diensten. Samen met de ervaring en hoogwaardige technische kennis vormt dit de basis voor het succes van ICTroom. In Nederland maar intussen ook daarbuiten is ICTroom betrokken bij ruim 75.000 m2 datacenterfaciliteiten. Tot de klantenkring van ICTroom behoren tal van grote Nederlandse bedrijven, banken, ziekenhuizen en ministeries.