Industry Wire

Nieuwe opzet salesteam Benelux voor DQ&A Media Group

DQ&A Media Group kondigt de aanstelling aan van Pieter Slingerland als sales director Benelux. In deze rol zal hij verantwoordelijk zijn voor de totstandkoming van het commerciële beleid en de aansturing van het salesteam in de Benelux/

Pieter Slingerland is reeds sinds oktober 2008 werkzaam bij DQ&A Media Group en heeft zich in die periode onder andere bezig gehouden met het succesvol begeleiden van een aantal key accounts en het realiseren van new business binnen verschillende branches.

Naast de aanstelling van Slingerland zijn er nog enkele veranderingen binnen het salesteam Benelux. Marida Jacobs (o.a. MyThings, Zoomin) en Ingmar Kooij (o.a. Zoover, Sanoma Digital) kwamen aan boord om zich te richten op versterking van de new business activiteiten. Daarnaast werd Linda Koomen (o.a. Jibe) aangesteld als account executive

“Met het aanstellen van Pieter Slingerland als sales director Nederland en de verschillende achtergronden van Marida en Ingmar brengen we een flinke dosis kennis, ervaring en netwerk in stelling om ambitieuze doelstellingen voor de Benelux markt te realiseren,” zegt Rick van Boekel, CEO van DQ&A Media Group. “Adverteerders en publishers zijn in toenemende mate geïnteresseerd naar wat programmatic trading voor hen kan betekenen. De verkregen inzichten in relatie tot bijvoorbeeld brand engagement via RTB zijn bijzonder interessant en dragen direct bij aan een sterke verbetering van de ROI. Dankzij onze jarenlange internationale ervaring zijn wij in staat om een optimale performance en verbeterde inzichtelijkheid te bieden aan onze klanten.

Binnen DQ&A Media Group zijn momenteel internationaal 125 medewerkers werkzaam op 8 verschillende kantoren, waarvan 40 in Nederland.

 


Over DQ&A Media Group

 

DQ&A Media Group is sinds 2001 actief op het gebied van digital marketing. Meer dan 125 specialisten, verspreid over diverse internationale kantoren, staan met hun expertise klaar om onze relaties te helpen bij het maximaliseren van hun revenuen. Of dit nu een uitgever is die een hogere eCPM wil verkrijgen, een online marketeer die het een hogere ROI wil realiseren of een bureau dat een partner voor performance marketing zoekt. Voor al deze typen klanten hebben we specialisten in huis, die begrijpen hoe de business van specifieke relaties verder verbeterd kan worden.

 

Wij leveren media buying services, ad serving technologies, campaign management, consultancy, retargeting solutions en business intelligence. Kortom het hele online advertising palet. Wij geloven in transparantie, efficiency, gedrevenheid en partnership. Dit zijn kernwoorden voor een samenwerking met DQ&A Media Group.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht