Nieuwe site Greenchoice: mooi en makkelijk

Selfservice en duurzame doelen
Marieke van den Hoek, Marketing manager bij Greenchoice: ‘Onze nieuwe site is vooral makkelijker en sneller. Een belangrijk uitgangspunt voor onze site is het stimuleren van self-service zodat bezoekers zo veel mogelijk zélf hun energievraag kunnen oplossen. Verder is de site veel eenvoudiger te navigeren: er zijn beduidend minder pagina’s, met meer relevantie informatie. En we laten nóg beter aan bezoekers zien hoe wij onze groene doelen bereiken en hoe zij zelf daaraan kunnen bijdragen.’
Beter en makkelijker
‘Belangrijke pagina’s zijn Besparen, Zelf opwekken en Groen Bezig: die laten zien hoe wij helpen om energiegebruik in Nederland te verlagen, hoe mensen zelf écht groene stroom kunnen produceren en hoe we samen duurzaamheid in Nederland verder op de kaart zetten. Ook van belang is dat tarieven vergelijken nu makkelijker is. De formulieren op de nieuwe website zijn flink verbeterd – bijvoorbeeld om van de Greenchoice Overstapservice gebruik te maken. De site past zich natuurlijk ook automatisch aan aan tablets of telefoonschermpjes.’
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.