Industry Wire

Geplaatst door BHB Marketing

Nieuwe versie BHB Marketing Handboek beschikbaar

Voorhout, 17 januari 2011 – Het BHB Marketing Handboek is een gratis e-boek met best practices voor resultaatgerichte business to business (B2) marketing.  BHB Marketing brengt regelmatig nieuwe updates uit van dit handboek.  Onlangs heeft zij versie 2.1 op haar website geplaatst.  Het BHB Marketing Handboek is te downloaden van http://www.bhbmarketing.biz/smart-marketing-handboek.html.
Het handboek zet alle belangrijke aspecten van een gestructureerde B2B-marketing aanpak op een rijtje.  Het is bedoeld voor marketing managers, communicatie managers en product marketing managers die de impact en het rendement van marketing willen verbeteren.  Het biedt een praktische handleiding met best practices voor het managen van marketingactiviteiten in een B2B-omgeving.  Het behandelt onderwerpen als:

De stappen van het marketingproces,
Het opstellen van een effectief marketingplan,
Het managen van de marketing operatie.

“Ik ben erg blij met deze nieuwe versie van het handboek”, zegt Bart Hoogenraad, directeur van BHB Marketing en auteur van het handboek, “in deze nieuwe versie hebben we aantal belangrijke onderwerpen waar veel vragen over waren verder uit kunnen diepen.  De eerste reacties van de mensen die het handboek hebben gelezen zijn erg positief.”
De volledige inhoudsopgave van het BHB Marketing Handboek kunt u vinden op http://www.bhbmarketing.biz/smart-marketing-handboek.html.
BHB Marketing is specialist in business to business (B2B) marketingmanagement en marketingsoftware. Wij helpen organisaties het rendement en de impact van marketing te verbeteren door middel van een beproefde B2B marketingmanagement systematiek en innovatieve Marketing Resource Management software.
Meer informatie over BHB Marketing is te vinden op http://www.bhbmarketing.biz/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht