Industry Wire

Geplaatst door Internative BV

Nieuwe website Herman Brood Academie

Afgelopen zaterdag is de nieuwe website voor de Herman Brood Academie gelanceerd. Digital Agency Internative uit Amersfoort heeft de technische realisatie van deze site voor haar rekening genomen.

Herman Brood Academie 10 jaar
De Herman Brood Academie biedt een dynamische leeromgeving waarin jongeren met een fascinatie voor popmuziek worden opgeleid om in deze wereld werkzaam te zijn. Dit jaar bestaat de academie 10 jaar en tijdens het jubileumfeest in een vol Paradiso in Amsterdam is ook de nieuwe website gelanceerd.

Vernieuwde look & feel
Het ontwerp is van Fanny Morrien die onder andere ook verantwoordelijk is voor het design van Jett Rebel’s album Venus&Mars. De combinatie van kleurgebruik, vormentaal en gevarieerde content maakt dat de website je beeldscherm afspat.

Talenten in de etalage
Een belangrijke pijler binnen de site is de verzamelpagina van studenten, leerkrachten en alumni. Via parallax scrolling kun je je door een ruimte met profielen bewegen en de persoonlijke pagina’s bezoeken. Verder is er onder andere gebruik gemaakt van een aan Sound Cloud gekoppelde talent player waardoor de website een ideale plek is geworden om nieuw muzikaal talent te spotten.

Over Internative
Internative is een full service digital agency gevestigd in hartje Nederland. Hier bouwen ze aan de on- en offline merkbeleving van opdrachtgevers. Door gebruik te maken van een helder stappenplan, zorgen ze voor effectieve all-line communicatie. Van strategie, via creatieve concepten en contentmarketing naar de realisatie van de gewenste middelen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht