Geplaatst door Internetbureau Colours

Nieuwe website WoningNet Stadsregio Amsterdam live

De woningbouwcorporaties in Stadsregio Amsterdam waren niet tevreden over het aantal bezichtigingen dat nodig was voordat een woning weer werd verhuurd. Deze bezichtigingen kosten veel geld en de woning stond langer leeg dan noodzakelijk. Onder het motto “Bewust en realistisch kiezen” is WoningNet, in samenwerking met Colours, een project gestart met het doel dat de woningzoekende online een betere keuze kan maken. Daarnaast moest de website volledig geïntegreerd worden met het bestaande systeem zodat de corporaties hun klanten efficiënt kunnen helpen. De woningzoekende in Stadsregio Amsterdam krijgt nu een beter beeld van de huurmogelijkheden en veel nuttige informatie over beschikbare woningen waaruit een geschikte/passende keuze kan worden gemaakt.

Over WoningNet

WoningNet helpt woningzoekenden bij het vinden van een nieuwe woning, samen met corporaties, gemeenten en bedrijven. WoningNet is een veelgevraagde expert en helpt zo de woningmarkt van de toekomst vorm te geven door werk uit handen te nemen van corporaties, het doen van onderzoeken en het geven van advies. WoningNet is thuis in de toekomst.