Geplaatst door Nilörn Group

Nilörn tekent samenwerkingsovereenkomst met Worldfavor

STOCKHOLM – 12 februari 2024, Nilörn heeft recent een samenwerkingsovereenkomst getekend met Worldfavor, een bedrijf dat zich volledig inzet voor duurzame transformatie van bedrijven. Dit partnership is bedoeld om Nilörn’s digitale platform, Nilörn:CONNECT, compleet te maken. Dit zal het aanbod aan klanten verbeteren en de reis naar het ‘Digital Product Passport’ beter ondersteunen.

Deze samenwerking tussen Nilörn en Worldfavor is gebaseerd op hun gedeelde toewijding aan het creëren van een efficiënte, digitale oplossing voor de toeleveringsketens van de mode-industrie. Samen willen Nilörn en Worldfavor de industriestandaarden verleggen door de diepgaande industrie-kennis van Nilörn te combineren met de expertise van Worldfavor op het gebied van technologie en duurzame ontwikkeling.

Verschillende oplossingen zullen worden aangeboden, van RFID-technologie tot data gedreven supply chain management. De oplossingen zullen bedrijven helpen te voldoen aan de huidige en toekomstige wetgeving rondom duurzaamheid, waarbij het ‘Digital Product Passport’ voorop staat.

Over Worldfavor

Worldfavor is een duurzaamheidsplatform dat organisaties wereldwijd in staat stelt om data te verkrijgen, te delen en in te zetten om inzichten te verkrijgen en duurzame actie mogelijk te maken – intern en in verstrekkende waardeketens. Het platform helpt meer dan 30.000 organisaties om hun impact in kaart te brengen, actie te ondernemen en veerkrachtig te blijven. Worldfavor’s verschillende oplossingen maken het mogelijk voor hun klanten om allerlei soorten duurzaamheidsdata eenvoudig te beheren, impact te traceren, portfolio bedrijven op te volgen, risico’s te verminderen en een duurzame supply chain te realiseren. Het platform werd geïntroduceerd in 2016 met als missie om duurzaamheid mainstream te maken. Achter Worldfavor staat een gepassioneerde groep mensen die een wereld voor ogen heeft waarin mensen, de planeet en de economie samen opbloeien.

Ga voor meer informatie naar www.worldfavor.com

Over Nilörn Group

De Nilörn Group, opgericht in Zweden, is expert op het gebied van branding en design. Nilörn voegt waarde toe in de vorm van labels, verpakkingen en accessoires, voornamelijk aan klanten in de mode- en kledingindustrie. De Nilörn Group biedt complete, creatieve en op maat gemaakte oplossingen op het gebied van branding, design, productontwikkeling en logistiek. Nilörn heeft locaties in verschillende landen, waaronder Zweden, India en de VS.

Zie ook: www.nilorn.se