Het NS panel in beheer van MWM2

MWM2 gaat vanaf heden hét NS panel beheren; een van de grootste klantpanels van Nederland. NS is de samenwerking met MWM2 aangegaan vanwege haar duidelijke visie op panelmanagement. MWM2 is trots dat zij de partner van NS is geworden en kijkt uit naar een mooie samenwerking.
NS stelt zich ten doel telkens meer reizigers, veilig, op tijd en comfortabel te vervoeren. Met meer dan 600.000 klanten per dag is dat een complex proces. NS werkt dagelijks aan het creëren van een zo goed mogelijke reiservaring voor haar klanten. Essentieel hierbij is het mee nemen van de klant in de ontwikkeling en evaluatie van de dienstverlening. Het klantenpanel is hiervoor een van de middelen waarmee reizigers direct invloed uitoefenen op beslissingen die NS neemt.
Pauline Bron, NS: Met het NS panel willen we de klant dichter bij NS brengen en NS-ers dichter bij de klant. Alleen wanneer wij echt naar de klant luisteren kunnen wij de gedreven organisatie zijn die wij willen zijn. De techniek achter NS Panel moet ons faciliteren om vaker met de klant de dialoog aan te gaan. MWM2 biedt ons naast een steekproefkader voor kwantitatief onderzoek ook diverse (kwalitatieve) online methodieken (zoals forum, chatsessies, afgeschermde communities, polls) die interactie mogelijk maken.
MWM2 gelooft dat de beste inzichten naar boven komen door te luisteren naar doelgroepen en de dialoog met hen aan te gaan. Zij hebben vaak uitstekend inzicht in het verbeterpotentieel van producten en dienstverlening. Zo wordt ontdekt wat écht relevant is en waar mogelijkheden liggen. Via het NS Panel luistert NS naar haar klanten. Luisteren is niet eenvoudig en vergt specifieke vaardigheden van organisaties, MWM2 is dé expert op het gebied van luisteren en heel specifiek op het gebied van panels.
Govert van den Bos, directeur MWM2: “NS vindt in MWM2 een partij met een duidelijke visie op panelmanagement. MWM2 gelooft in de kracht van doorlopende online interactie tussen organisaties en hun stakeholders. Met hen in verbinding staan en naar hen luisteren is van vitaal belang.”
Over het NS Panel
Reist u ook wel eens met de trein? Dan is NS op zoek naar u. Kijk voor meer informatie en aanmelden op: www.nspanel.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.