Nuon selecteert Transcom voor outbound-campagnes

Groningen, 19 maart 2013. Energieleverancier Nuon heeft een mantelovereenkomst gesloten met klantcontactspecialist Transcom voor het uitvoeren van outbound-campagnes. Onderdeel van dit contract, dat een looptijd van drie jaar heeft, zijn diverse win-back activiteiten. Het Nuon-team binnen Transcom bestaat op dit moment uit 23 agents, die inmiddels de eerste campagnes hebben afgerond. Nuon selecteerde Transcom in een Europees aanbestedingstraject op basis van de aanbestedingscriteria (kwaliteit en prijs). Met deze overeenkomst breidt Transcom zijn klantcontactactiviteiten in Nederland voor de telecom- , manufacturing en logistieke sector verder uit naar de energiebranche.
Edgar Wesseling, Team manager Telemarketing & Direct Mail bij Nuon: “Al in het eerste gesprek gaf Transcom veel vertrouwen onze campagnes succesvol te kunnen uitvoeren. Die belofte maakt het team ook helemaal waar. Het is een betrokken organisatie met korte lijnen, waardoor we open en duidelijk kunnen communiceren en via dagelijks contact campagnes continu kunnen bijsturen. Met daarbij altijd voldoende beschikbare agents die bovendien de complexe energiemarkt en onze producten snappen en hierover op een persoonlijke en prettige manier kunnen communiceren, is Transcom een uiterst geschikte partner voor Nuon.”
Joop Evers, Managing Director Transcom Nederland: “Het winnen van deze overeenkomst met Nuon was een bekroning op een al succesvol jaar. We hebben ons als team met hart en ziel voor Nuon ingezet en dan geeft het natuurlijk veel voldoening als de klant ook kiest voor langere tijd de samenwerking met je aan te gaan. We hebben kunnen bewijzen dat we snel in staat zijn om ons de activiteiten van Nuon eigen te maken en in contact met de klant, bepalend voor het succes van een bedrijf, als een verlengstuk van onze opdrachtgever te functioneren. We kijken er naar uit dat nog in veel campagnes voor Nuon te kunnen doen. ”
EINDE
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.