Industry Wire

Officiële integratie van Oracle Sales Cloud en CIC van Interactive Intelligence

Amsterdam, 26 september 2013 – Interactive Intelligence, Gold level lid van het Oracle PartnerNetwork (OPN), heeft een Oracle Validated Integration voor de nieuwste versie van de IP-software suite Customer Interaction Center (CIC) 4.0 met Oracle Sales Cloud.

“Deze integratie van ons CIC-platform en Oracle Sales Cloud levert onze gezamenlijke klanten een compacte en intuïtieve user interface op. Dat helpt hen bij de hoge eisen die zij stellen aan de kwaliteit van hun dienstverlening en productiviteit,” zegt Jos Mols, Sales Director voor Nederland.

Geïntegreerde functionaliteit en voordelen zijn onder andere:

  • Screen Pop – CIC zorgt direct bij het aannemen van een gesprek voor een screen pop op basis van nummerherkenning waarmee medewerkers direct toegang hebben tot de Oracle Sales Cloud interface met daarin de relevante klantgegevens. Dit resulteert in snellere en effectievere dienstverlening.
  • Ingebouwde telefoniefunctionaliteit – de belangrijkste functies voor telefoongesprekken zijn verwerkt in de Oracle Sales Cloud interface (zoals aannemen, doorverbinden, wachtstand, conference en verbreken).
  • Overzicht van gespreksactiviteiten – informatie vanuit CIC over de inkomende en uitgaande gesprekken wordt automatisch opgeslagen in de interface van Oracle Sales Cloud. Op ieder gewenst moment kan gekeken worden naar bijvoorbeeld herkomst en lengte van het gesprek ter ondersteuning van het kwaliteitsmanagement.

De integratie is beschikbaar voor Interactive Intelligence klanten kunnen deze integratie gebruiken, ongeacht ze de CIC oplossing op eigen locatie of vanuit de cloud gebruiken.

Voor toekenning van een Oracle Validated Integration moeten partners voldoen aan strenge criteria die gebaseerd zijn op de behoefte en prioriteiten van de klanten.

“Oracle Validated Integration kent een streng technisch beoordelings- en testproces,” aldus Kevin O’Brien, Oracle Senior Director, ISV en SaaS Strategy. “Onze klanten kunnen er op vertrouwen dat de integratie tussen CIC 4.0 en Oracle Sales Cloud gevalideerd is en dat de producten samenwerken zoals het bedoeld is. Hiermee wordt het toepassingsrisico teruggebracht en verbetert het de gebruikerservaring van onze gezamenlijke klanten.”

Interactive Intelligence is als sinds 2011 een Gold level lid van het Oracle PartnerNetwork en heeft al eerder Oracle Validated Integrations gerealiseerd met Oracle Siebel CRM en Oracle Cloud Service. Interactive Intelligence levert software en diensten voor contact centers, unified communications en business process die gericht zijn op het verbeteren van de klantervaring.

Voor meer informatie over de integratie van CIC 4.0 en Oracle Sales Cloud zie: http://www.inin.com/resources/ProductLiterature/Oracle-Sales-Cloud.pdf.

==
 
Over Oracle
Oracle combineert hardware en software in een oplossing voor zowel de cloud als uw datacenter. Voor meer informatie over Oracle (NYSE: ORCL), bezoek www.oracle.com.

Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn ontwikkeld om de customer experience te verbeteren en zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 5000 klanten, waarvan ruim 170 in de Benelux en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Interactive Intelligence heeft meer dan 1500 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 24 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. De Benelux-kantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Culemborg. www.inin.com/nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht