OMMA Award naar Nederlandse bureaus

In goede samenwerking met experts in binnen- en buitenland, hebben de drie in Enschede op de CeeCee gehuisveste bedrijven de NXP Semiconductors campagne “Join the Lighting Revolution!” tot een wereldwijd succes gemaakt.
TriMM, GriDD en Present Media hebben gezamenlijk een goed doordacht fundament gelegd onder de Lighting campagne die NXP een forse groei in naamsbekendheid en nieuwe klanten heeft opgeleverd. Meest succesvol aan de opzet is de geïntegreerde inzet van online en offline kanalen om de naam en de producten van NXP, voormalige divisie van Philips, wereldwijd onder de aandacht te brengen. In deze campagne wordt samengewerkt met Pyramidion uit Antwerpen.
“Het is fantastisch om bevestigd te zien dat door het combineren van expertise tussen onze ondernemingen, wij een online campagne kunnen creëren die internationaal scoort”, zeggen Arjan van Liere en Marc Woesthuis, directeuren van respectievelijk Present Media en TriMM. “Hiermee zetten we Nederland goed op de kaart als creatieve en strategische internet hotspot met internationale allure.”
De campagne is ook genomineerd in de categorie ‘Best Lead Generation Campaign’ bij de B2B Marketing Awards, die eind november wordt uitgereikt in Londen. Ook daar wacht de drie Twentse ondernemingen zware internationale tegenstand, maar zien zij de uitslag met veel vertrouwen tegemoet.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.