Geplaatst door Samsung

Ontdek exclusieve beloningen met Samsung Vriendenvoordeel-programma

Schiphol, 6 december 2021 – Speciaal voor gebruikers van de Galaxy Z Fold3 5G en Z Flip3 5G loopt er op dit moment een exclusief Samsung Vriendenvoordeel-programma.

Consumenten die de nieuwe Samsung Galaxy Z-serie tijdens de pre-order periode hebben gekocht kunnen hun gebruikservaringen delen met hun vrienden en familie en hen korting geven om zelf een Galaxy Z Fold3 5G of Z Flip3 5G te kopen. In ruil daarvoor ontvangen zij tot € 150,- korting op de Galaxy Watch4. Een mooie kans voor gebruikers om hun Galaxy-ecosysteem verder uit te breiden.

Hoe werkt het?

• Samsung-klanten (fans) die de Galaxy Z Fold3 5G of Z Flip3 5G tijdens de pre-order periode hebben besteld, kunnen hun vrienden en familie helpen 10% korting te krijgen op hetzelfde product dat zij bezitten.
  • Maximaal vijf vrienden kunnen gebruikmaken van de code. De code kan worden gebruikt bovenop andere aanbiedingen, zoals inruil- of bundelpromoties.
  • Als de code wordt gebruikt, wordt de fan getrakteerd op een kortingscode van maximaal € 150,-. Hoe meer vrienden gebruikmaken van de code, hoe meer korting de fan krijgt.

Kijk hier voor meer informatie.

Over Samsung Electronics
Samsung Electronics inspireert mensen en creëert de toekomst met vernieuwende ideeën en technologieën. Wij zijn toonaangevend in de wereld van TV’s, smartphones, wearables, tablets, huishoudelijke apparaten, netwerksystemen, geheugen, systeem-LSI, gieterij en LED-oplossingen. Het laatste nieuws, artikelen en persmateriaal vind je op Samsungs Newsroom op http://news.samsung.com/nl en onze blogs Explore en Insights.