Industry Wire

Oogst beste zoekmachine marketingbureau van Nederland

Oogst is de grote winnaar van de Emerce top 100. Zowel in de categorie Search marketingbureaus als Analytics agencies is Oogst door het blad Emerce uitgeroepen tot de nummer 1. Op 15 mei 2015 is de nieuwste versie van de Emerce 100 verschenen waarin de beste bedrijven in de e-business bekend werden gemaakt.

In de speciale jaarlijkse uitgave van het blad Emerce beoordelen beslissers op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten rond e-business- en marketingbranche. Het totale overzicht is te vinden op http://emerce.nl/emerce100/. Oogst scoort in het door Motivaction uitgevoerde onderzoek in beide categorieën de hoogste score. Op het gebied van knowhow, prijs/kwaliteit, betrouwbaarheid en flexibiliteit kwam Oogst unaniem als beste uit de bus.

Zoekmachine- en internetmarketing is een volwassen industrie geworden. Jaarlijks gaan er miljoenen in om, alleen al in Nederland. Vrijwel geen enkel bedrijf kan meer zonder. Wie zijn eigen website, zijn social media en betaalde online media en advertenties niet optimaal inricht, verliest de slag om de consument. Vanwege de toenemende complexiteit besteden bedrijven dit steeds vaker uit aan specialisten als Oogst. Dit bedrijf werkt onder meer voor Ohra, Suitsupply en de NS.

Oogst is een boutique online marketingbureau dat niet alleen uitvoert, maar ook op strategisch niveau de lijnen uitzet. Oogst heeft een heldere methode om digitale groei goed te begeleiden. Daarnaast biedt Oogst full service- ondersteuning en maatwerk. Oogst investeert jaarlijks fors in R&D en eigen technologie om voorop te blijven lopen in de markt.

Data staat centraal

“We hebben jaren geleden ingezet op het centraal stellen het gebruik van data in het aansturen van online marketing. Deze visie werpt z’n vruchten af voor onze klanten. Deze nominaties zijn voor ons een bevestiging van wat we van klanten en medewerkers ook ervaren. Hulde aan het team dat ons hier heeft gebracht. We hebben hard gewerkt aan onze prestaties en positionering en dat wordt opgemerkt door de markt”, zegt Nico Maessen managing partner van Oogst. Meer informatie is te vinden op: www.oogstonline.nl/emerce100-2015

Het onderzoek

De Emerce 100 beperkt zich al lang niet meer tot slechts honderd bedrijven. Dit jaar staat de teller op 220 vermeldingen, verdeeld over 27 toplijsten binnen vier segmenten. Het imago-onderzoek is gedaan op een 10-punts schaal. De uitslag van het imago-onderzoek is gerapporteerd in honderdsten en wordt afgerond naar hele en halve punten (Zie hier de verantwoording vanuit Motivaction en Emerce.)

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht