Oracle executives belichten complexiteit, kosten, cloud en ‘transformational technologies’ tijdens Oracle OpenWorld 2014

Klanten profiteren op dit moment van moderne technologieën zoals Cloud Computing, Big Data en Engineered Systems. Hiermee transformeren zij hun organisaties in de richting van real-time, klantgerichte bedrijven, besparen ze kosten en identificeren ze kansen en processen die helpen bij groei, innovatie en differentiatie in hun markten.

Tijdens Oracle OpenWorld 2014 gaan executives van Oracle, klanten en partners in op deze technologieën en belichten zij welke invloed ze hebben op bedrijven wereldwijd. De conferentie vindt plaats van 28 september tot 2 oktober 2014 in het Moscone Center in San Francisco, Verenigde Staten.

Nieuwsfeiten

• Oracle maakt de lijst van keynotesprekers van Oracle OpenWorld 2014 bekend.
  • Op het hoofdpodium van Oracle OpenWorld zijn vier dagen lang visionaire thought leaders van Oracle aan het woord. Zij gaan in op trends en topics die bedrijven op dit moment beïnvloeden en bespreken hoe technologie van IT een innovator maakt in plaats van een kostenpost.
  • De Oracle-executives worden gecompleteerd door toonaangevende klanten en partners die businesstrends en transformationele technologie bespreken, waaronder Cloud Computing, Engineered Systems, het terugdringen van kosten en complexiteit, de opkomst van social, mobiel en de mondige klant en digitale disruptie op wereldwijde schaal.
  • Neem ook deel aan dit event. In de weken voorafgaande aan Oracle OpenWorld biedt Oracle President Mark Hurd in een serie video’s een vooruitblik op zijn keynote. Volg de conversatie op Twitter via #OOW14.
  • Oracle OpenWorld 2014 vindt plaats van 28 september tot en met 2 oktober 2014 in het Moscone Center in San Francisco, Verenigde Staten.
  • Alle hieronder genoemde keynotes zijn live te volgen via www.oracle.com/openworld.

Overzicht van Oracle-keynotesprekers tijdens Oracle OpenWorld 2014

Zondag 28 september | 2:00 – 4:00 uur CET| Moscone North, Hall D

• Oracle OpenWorld Openings keynote
    Larry Ellison, Chief Executive Officer, Oracle

Maandag 29 september 29 | 17:30 – 18:45 uur CET| Moscone North, Hall D

• “The Business Value of the Cloud”
    Oracle President Mark Hurd geeft de aftrap van de eerste volle dag van Oracle OpenWorld met een discussie over de vraag hoe succesvolle bedrijven technologie omarmen en met cloud, Engineered Systems en analytics kosten en complexiteit reduceren en een moderne onderneming bouwen. Leidinggevenden van dunnhumby, Pearson, Procter & Gamble, Tesco, Walgreens, Xerox en andere toonaangevende bedrijven nemen ook deel aan deze discussie en delen hun succesverhaal.

Dinsdag 30 september | 17:00 – 18:45 uur CET | Moscone North, Hall D

• The Full Dimension of Cloud Services for the Modern Enterprise
    Thomas Kurian, executive vice president Product Development van Oracle, gaat in op de manier waarop de cloud – van SaaS naar PaaS naar IaaS – tot nieuwe oplossingen leidt, zoals Data-as-a-Service. De cloud verandert alles en vormt IT om van kostenpost tot centrum van innovatie, groei en klantkennis.

Dinsdag 30 september | 22:30 – 00:15 uur CET | Moscone North, Hall D

• CEO Keynote
    Larry Ellison, Chief Executive Officer, Oracle.

Woensdag 1 oktober | 17:30 – 18:45 uur CET | Moscone North, Hall D

• “The Real Time Enterprise”
    John Fowler, executive vicepresident of systems van Oracle, gaat in op de manier waarop de real-time enterprise dankzij de nieuwste clouddatabase en krachtige Engineered Systems-technologie continu een real-time beeld van klanten weet te creëren. Daarnaast is er altijd sprake van up-to-date financiële informatie, directe analyses en direct beschikbare services voor mobile en andere innovaties.

Meer achtergrond

Over Oracle OpenWorld
Oracle OpenWorld San Francisco is de belangrijkste business- en technologie-conferentie van het jaar voor Oracle-klanten, potentiële klanten en partners. De inhoudelijk gerichte conferentie helpt organisaties bij het optimaliseren van hun bestaande systemen en het begrijpen van nieuwe trends en doorbraken door technologie. Oracle OpenWorld biedt meer dan 2.500 inhoudelijke sessies, honderden demonstraties en presentaties van meer dan vierhonderd partners en klanten overal ter wereld op het gebied van applicaties, middleware, databases, server- en storagesystems, sectoren, beheer, cloud en infrastructuuroplossingen. Oracle OpenWorld 2014 vindt plaats van 28 september tot 2 oktober in het Moscone Center in San Francisco. Voor meer informatie en aanmelding of het volgen van de Oracle OpenWorld-keynotes en -sessies, kijk op www.oracle.com/openworld. Neem deel aan de discussie via Twitter, Facebook en het Oracle OpenWorld-blog.