Industry Wire

Geplaatst door OSAGE

OSAGE wint aanbesteding vormgeving Commissariaat voor de Media

Utrecht, 18 december 2025 – OSAGE heeft de aanbesteding, vormgeving en DTP-werkzaamheden van het Commissariaat voor de Media gewonnen. De overeenkomst heeft een looptijd van vier jaar en omvat de volledige productie van grafische middelen voor zowel fysieke als digitale communicatie.

In de aanbesteding, waarbij drie bureaus meededen, kwam OSAGE, Part of Happy Horizon als beste uit de beoordeling. Het bureau scoorde een 9 op kwaliteit en bood volgens het Commissariaat de meest overtuigende combinatie van inhoud, prijs en uitvoeringskracht.

De opdracht omvat het ontwerp en de doorontwikkeling van onder andere rapportages, jaarverslagen, eventmaterialen en overige communicatie-uitingen. Hiermee ondersteunt OSAGE het Commissariaat bij een professionele, consistente en herkenbare visuele identiteit, passend bij de rol van de organisatie als onafhankelijk toezichthouder op de media.

Na een aanbestedingsprocedure kwam OSAGE als winnaar uit de bus: ze overtuigden ons met hun vermogen om complexe boodschappen om te zetten in heldere, toegankelijke (visuele) communicatie,” zegt Kathy Schoonhoven namens het Commissariaat voor de Media. “Ze luisteren, denken mee en verrassen ons. Op naar een goede samenwerking en nog meer impact via onze communicatie-uitingen.”

We zijn enorm trots dat we het Commissariaat mogen ondersteunen met communicatie die hun maatschappelijke rol helder en consistent uitdraagt,” aldus Laura Siecker.

Samen bouwen we aan sterke, toegankelijke middelen die bijdragen aan transparantie en professionele uitstraling.”

De werkzaamheden worden volledig in-house uitgevoerd door het ontwerp- en dtp-team van OSAGE.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht