In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
De markt van financieringen via crowdfunding (leningen en aandelen) groeide in 2017 wederom hard. Uit cijfers Crowdfundmarkt blijkt een toename van 36% tot 182,5 miljoen euro. De AFM geregistreerde...
Uit de Interpolis Barometer blijkt dat 70% van de Tilburgers hun mobiel in de auto gebruikt. De gemeente en Interpolis willen dit aantal verminderen en daarmee ook het aantal...
Marktonderzoeksbureau MWM2 heeft zich per 1 januari versterkt met Judith Kramer als nieuwe Teammanager Research Panels. Judith Kramer is afkomstig van Totta Research waar zij eerst als algemeen...
Abovo Media, het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland, blijft ambitieus en heeft vanwege de sterke groei zes toonaangevende namen aan zich weten te binden. David van Dam, Sake de...
Online nieuwsportaal LetsGoDigital en het Bonami SpelComputer Museum kondigen een intensieve samenwerking aan. Het museum in Zwolle is een initiatief van Stichting Bonami SpelComputers en herbergt een imposante collectie...
Bij Shoppartners BV, nummer 95 uit de Twinkle top 100, zijn in 2017 alle records weer verbroken. De omzet van dit e-commerce bedrijf groeide met maar liefst 23% naar...
AnylinQ Group B.V., IT-kennispartner en specialist op het gebied van data managementoplossingen, heeft zijn consultants een uitgebreide Scrum-training aangeboden. Dit initiatief werd enthousiast opgepakt en inmiddels hebben alle 88...
De website van TravelXL maakt het makkelijker dan ooit om een vakantie te kiezen en te boeken. Op de site staan hotels, vliegtickets, pakketreizen, autohuur, excursies, theaters, vakantiehuizen, cruises,...
Volgens de 2017 Ferratum Groep Kerstmis Barometer is kleding dit jaar de populairste decemberaankoop. Kleding scoort internationaal met gemiddeld 17,5 procent het hoogste en staat bij in elf van...
Lexa.nl, marktleider van online daten in Nederland, gaat met een compleet nieuwe strategie de Nederlandse singles op een meer persoonlijke manier bij elkaar brengen. Met nieuwe features, zoals een...
De nieuwe website van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid is live. Het platform geeft hun content een podium en stelt de pijlers van het instituut centraal: museum,...
Kraft Heinz heeft a friend of mine (part of Dept) gekozen als creatief bureau dat voor de drie eigen merken Roosvicee, Karvan Cevitam en Honig verantwoordelijk zal zijn voor...