In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Het Nederlandse Aegon heeft de hoogste score bereikt bij het eerste Europese onderzoek naar de inzet van Social Media in de verzekeringsbranche. Aegon NL was in 2014-2015 het meest...
Consultancybureau Mobile Marketing Nederland heeft diverse sectoren onder de loep genomen en gechecked hoe ‘mobiel vriendelijk’ hun website zijn.
EPiServer, leverancier van e-commerce- en contentmanagementsoftware, staat voor de vierde keer op rij op de eerste plaats in de categorie CMS commercial van de Emerce 100. De hoge plaatsing...
Martijn van der Rijken (41) versterkt reclamebureau BrandBase als creative director. Van der Rijken werkte ruim 8 jaar als creative director bij NOISE, waarvan vijf jaar als partner. Daar...
Olie & gas metering-specialist Hint uit Hattem gaat samenwerken met pr-bureau Lubbers De Jong. Hint heeft behoefte aan een sterkere internationale marktpositie en meer naamsbekendheid. Lubbers De Jong gaat...
Drogisterij.net heeft de app en mobiele website deze week vernieuwd. Vandaag introduceert deze online drogisterij een aangepaste app en mobiele website die inspelen op de nieuwste wensen van de...
In navolging op inkooporganisatie Superunie en zijn leden Spar en Sligro, gaat ook Superunie-lid Vomar Voordeelmarkt de voorraad optimaliseren met Slim4 van Slimstock. De winkelformule met ruim 60 supermarkten...
Virtual Reality, voorheen afgedaan als een uit de hand gelopen 'gamershobby', nu omarmd door de wetenschap. Joost Uitdewilligen (33) is gegrepen door de technische ontwikkelingen in Vitual Reality. Met...
Op zondagmiddag 17 mei verzorgt HuizenRuil.com (de Nederlandse tak van huizenruil-website HomeExchange.com) een discussie-bijeenkomst in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Onderwerp is de toekomst van de deeleconomie.
Het Amerikaanse retail merk voor sportkleding en sportschoenen, Foot Locker, heeft na oriëntatie gekozen voor Isobar Nederland als creatief digitaal bureau. Hiermee is Isobar Nederland verantwoordelijk voor content creatie...
YouTube viert feest. 10 jaar geleden kon het grote publiek voor het eerst de beta-versie van YouTube.com bezoeken. Zo konden voortaan duizenden en later zelfs miljoenen mensen online video's...
Niemand kan heen om de bijdrage van digitale informatie- en communicatietechnologie aan de zorg. Die wordt steeds belangrijker voor de innovatie die nodig is om de betaalbaarheid, toegankelijkheid en...