Industry Wire

Geplaatst door Button

Hotels.com integreert Uber in mobiele app

Vandaag kondigde Hotels.com™ de integratie van Uber in haar bekroonde mobiele app aan, waardoor gebruikers een Uber taxi kunnen boeken om hen met één klik direct naar hun hotel te brengen. Gebruikers van de Android versie van de Hotels.com app kunnen in alle landen waar Uber opereert een Uber boeken in één van de 30 verschillende talen. De integratie wordt geleid door het toonaangevende applicatieplatform Button.

Gebruikers die verblijven in één van de honderdduizenden accommodaties van Hotels.com zien op de eerste dag van hun hotelverblijf een Uber knop verschijnen in de app, zowel op de homepage als bij op de pagina met reserveringen. Als de gebruiker klikt op de knop ‘Rij hierheen met Uber’ wordt hun huidige locatie en het adres van het hotel automatisch ingeladen in de app van Uber. Zo wordt een gemakkelijke en naadloze gebruikservaring gecreëerd.

Hotels.com is een toonaangevende expert op het gebied van accommodaties en haar ongeëvenaarde app heeft meer dan 50 miljoen downloads. Dan Craig, Senior Director of Mobile voor het Hotels.com merk licht toe: “Bij Hotels.com zijn we trots op onze vooraanstaande positie op het gebied van mobiele technologische ontwikkelingen in de reisindustrie, dus wij vinden het fantastisch om als eerste online boekingswebsite deze Uber service te bieden. Uber is net als wij een technologische leider in hun vakgebied en samen maken we het nog makkelijker voor reizigers om zonder gedoe hun hotel te bereiken, zodat ze sneller kunnen genieten van hun reis.”

“We zoeken constant naar manieren om onze end-to-end reiservaring te verbeteren en door Uber te integreren in de Hotels.com app, is het nog makkelijker om de wereld te ontdekken,” stelt Chris Saad, Head of Product van het Uber Developer Platform.

Button is de marketplace achter de integratie en biedt een simpele en efficiënte manier om samenwerkingen op het gebied van mobiel op te zetten, die complementaire diensten bieden, inkomsten versterken en bovenal een goede gebruikservaring bieden. “Button laat telkens weer zien dat de beste manier om winstgevende ervaringen bieden waarbij de gebruiker centraal staat,” vertelt Michael Jaconi, CEO en medeoprichter van Button. “Door gebruikers toegang te geven tot de dingen, die ze nodig hebben wanneer ze ze nodig hebben – in dit geval is dat een snelle manier op een Uber aan te houden en sneller naar je hotel te kunnen – opent Button een winstkanaal dat waarde toevoegt voor alle betrokken partijen waaronder met name de gebruiker.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht