In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Doehetzelfnotaris.nl, de website waarop consumenten sinds zomer 2009 zelf online hun notariële akten opstellen, is in 2011 de snelste groeier op de notariële markt. De afgelopen maanden is er sprake...
Dagaanbiedingen via de mobiele telefoon kopen wordt steeds populairder in Nederland. Consumenten willen gadgets kopen op het moment waarop zij dat willen. GaveAktie.nl speelt in op deze trend en...
FlirtSmart is bedacht om op een leukere en makkelijkere manier contact te maken met leuke mensen die je direct kan ontmoeten. Je gebruikt FlirtSmart als je ook echt in...
Dagelijks kun je via de applicatie van ElkeDagVoordeel profiteren van kortingen tot wel 70% op elektronica, huishoudelijke producten en computers. ElkeDagVoordeel bied je elke dag een aantrekkelijke deal van...
Music for Life is onderdeel van Het Glazen Huis en de grootste benefietactie van het jaar in België. De bijhorende website wordt zeven dagen lang non-stop gepromoot op StuBru,...
Consumenten hebben grote moeite om uit het beschikbare aanbod van zorgverzekeringen de voor hen best passende te kiezen, met als gevolg dat veel mensen over of onderverzekerd zijn. Online...
We identificeren ons graag met sporten die gepaard gaan met hoge snelheden. Niet voor niets is ons motto nu bestellen, morgen geleverd. Het past dan ook goed bij Drukhetnu...
Mirabeau heeft als preferred online partner van Jumbo Supermarkten een re-design voor de site ontwikkeld. Beleving, interactie en gebruiksvriendelijkheid staan in het nieuwe design centraal. Er worden nieuwe...
Om de creatieve veelzijdigheid van de nieuwe Samsung Galaxy Note onder de aandacht brengen, is de Spaanse street artist Notasso ingezet. Hij gebruikt de Galaxy Note om zijn creativiteit...
Er zijn duizenden apps beschikbaar. Maar welke app voor de mobiele telefoon past bij je? Dat kun je zelf uitzoeken of je gebruikt de door We Are Blossom voor...
Het tweede Pondres Social Media Onderzoek is afgerond. In 2010 onderzocht Pondres in samenwerking met MWM2 de stand van zaken en peilde tevens de verwachtingen voor social media binnen...
Tros Kompas heeft in samenwerking met Promese een couponactie opgezet waarbij de veelbesproken documentaire ‘De Heineken Ontvoering, van voorbereiding tot ontknoping’ met korting wordt aangeboden.