Geplaatst door Colours

Colours wint samen met ixxi de Umbraco Benelux award voor beste e-Commerce integratie

’s-Hertogenbosch 9 mei 2014 – Op het Umbraco Festival in Antwerpen is fullservice internetbureau Colours afgelopen week in de prijzen gevallen tijdens de eerste editie van de Umbraco Awards. Het online platform van ixxi is verkozen tot beste Umbraco-site in de categorie e-Commerce integratie.

Het in door Colours gerealiseerde nieuwe platform voor ixxi bestaat uit drie geïntegreerde onderdelen, namelijk de website, de webshop en de maakmodule. De unieke integratie van deze onderdelen maakt het platform klaar voor de toekomstplannen van ixxi, een decoratief en flexibel wandsysteem. ”De ixxi website, webshop en maakmodule zijn, door de intensieve samenwerking, precies zo geworden als ik had gehoopt. We zijn er erg blij mee!”, aldus Roel Vaessen, eigenaar en medeoprichter van ixxi. Het nieuwe platform leverde in no-time 36% meer conversie en 14% meer engagement op. Een resultaat dat de titel beste e-Commerce integratie dik verdient.

Het Umbraco Festival is een internationaal evenement van content managementsysteem Umbraco dat dit jaar voor de tweede keer in Antwerpen (België) werd gehouden. Het was een informatief evenement, waarbij Umbraco gebruikers passievolle discussies aan zijn gegaan en inspirerende sessies bijwoonden van onder andere de oprichter van Umbraco, Niels Hartvig. Een vijf koppig team van Colours was aanwezig bij het Umbraco Festival en zij zagen Alexey Badyl, teamleider van het ixxi project, de award vol trots in ontvangst nemen.

— einde bericht —

Over ixxi
ixxi is een flexibele manier om foto’s aan de muur te hangen. Je maakt eenvoudig een persoonlijke originele wanddecoratie online in iedere gewenste grootte met vierkante kaarten en koppelkruisjes. Het systeem van ixxi is flexibel, waardoor de kaarten continue gewisseld of aangevuld kunnen worden.

Over Colours
Wij ontwikkelen digitale strategieën en concepten, creëren succesvolle websites en activeren deze met doelgerichte online marketing. Dit kunnen wij door gepassioneerde collega’s met kennis van strategie, online marketing, mobile first design en techniek in huis te hebben. Colours staat voor succesvolle websites en is bereid daarover resultaat afspraken te maken. Bij ons krijgt elke klant een KPI dashboard. Colours maakt onderdeel uit van de LECTRIC Groep. De LECTRIC Groep bestaat uit negen vooraanstaande internetbedrijven: Colours, LECTRIC internetopleidingen, Provarix, SearchResult, Someone, Symfony|XIB, Relevance, Social Inc.,en Yourzine.