Geplaatst door Palo Alto Networks

Palo Alto Networks kondigt nieuwe functies aan voor Prisma Cloud

Palo Alto Networks heeft vandaag nieuwe functies aangekondigd voor Prisma Cloud, het meest complete Cloud Native Security Platform (CNSP) in de branche.

Nieuwe functies zijn onder meer:

• Scannen van Infrastructuur als Code (IaC): hiermee kun je IaC-sjablonen scannen met out-of-the-box en aanpasbaar beleid voor onveilige configuraties, waardoor klanten sneller innovatie op de markt kunnen brengen, terwijl ze erop kunnen vertrouwen dat cloud-native applicaties en workloads veilig zijn.
  • Centraal beheer van CI/CD-beleid: stel beleidsregels op voor continue integratie en continue levering-workflows rechtstreeks vanuit het Prisma Cloud-dashboard, waardoor cloud-native beveiliging wordt vereenvoudigd en cloudrisicobeheer wordt geconsolideerd.
  • Scannen van Amazon Machine Image (AMI): scan naar beveiligingsproblemen in AMI’s voordat ze worden geﭰlementeerd. Dit stelt DevOps-teams in staat om te voorkomen dat kwetsbaarheden worden ingezet voor productie, en geeft hen meer inzicht in de beveiliging van cloudapplicaties.
  • Automatische serverloze bescherming voor AWS Lambda: Bescherm AWS Lambda-functies met 驮 klik, rechtstreeks vanaf de console, wat betekent dat het beschermen van serverloze applicaties eenvoudiger en sneller is en DevOps-teams geen handmatige wrappers in hun code hoeven te installeren.

Deze nieuwe functies zullen eind april 2020 beschikbaar zijn voor klanten.