Geplaatst door Blinker BV

Panteia kiest e-mail marketingoplossing van Blinker

Panteia verstuurt ongeveer 100.000 e-mails per jaar verdeeld over 20 verschillende nieuwsbrieven. Een belangrijke wens van Panteia was dat hun complexe organisatie (meerdere werkmaatschappijen) in één e-mail marketingoplossing kon worden opgenomen. MailPlus voldoet volledig aan die wens. De rapportagemogelijkheden en de uitstekende afleverkwaliteit van MailPlus zijn andere grote pluspunten waarop Panteia zijn keuze heeft gebaseerd. “We zijn nu een aantal maanden bezig en met name de telefonische ondersteuning van Blinker is erg goed. Ook het feit dat Blinker om de hoek zit, geeft een zeker gevoel. Blinker is voor mij een vakbekwame, professionele en servicegerichte partij.”, aldus Manager Communicatie Mario Vermunt.

Over Panteia en Blinker: Panteia is een holding van vier beleidsonderzoeksbureaus, twee marktonderzoeksbureau en één bureau voor beleidsadvisering. Al de bureaus zijn kennispartner van de rijksoverheid, provincies en gemeenten, de Europese Unie, nationale en internationale beleidsinstanties, branche en koepelorganisaties en het bedrijfsleven. Kijk voor meer informatie op www.panteia.nl. Blinker is een e-mail marketing service provider en stelt organisaties in staat om e-mail marketing succesvol in te zetten. Blinker is actief voor meer dan 1200 organisaties en steunt hen met de oplossing MailPlus, e-mail marketingkennis en diensten. Meer informatie is te vinden op www.blinker.nl of bel 079 – 363 70 60.