Industry Wire

Geplaatst door Mediascience

Pathé Thuis kiest voor MediaScience

Amsterdam, 12 april 2017 – Pathé Thuis schakelt MediaScience in voor haar campagnes. Dit is zowel voor strategie alsmede inkoop en optimalisatie. MediaScience staat erom bekend media, creatie en data perfect op elkaar af te stemmen en zodoende in staat te zijn om de consument echt effectief en met impact te bereiken. MediaScience gaat filmliefhebbers dan ook benaderen met korte boodschappen die ervoor zorgen dat meer mensen films gaan bestellen bij Pathé Thuis en huidige klanten vaker gaan bestellen.

Over Pathé Thuis

Pathé Thuis is voorloper op het gebied van films die net uit de bioscoop zijn. Het filmaanbod wordt wekelijks uitgebreid met de nieuwste titels. Inmiddels heeft Pathé Thuis 1,1 miljoen klanten die regelmatig thuis een film bekijken. De doelgroep zijn filmliefhebbers die graag in het weekend thuis een film willen bekijken. Maar ook de BtoB markt is belangrijk voor Pathé thuis. Veel bedrijven gebruiken namelijk de Pathé Thuis tegoedbon als een effectieve incentive. Thomas van de Weerd: “Om onze doelstellingen op een innovatieve manier naar media te vertalen kom je al snel bij MediaScience uit.”

MediaScience is een bureau met een digitaal hart dat merken helpt groeien in een wereld die continu in beweging is. Een wereld waarin je de aandacht van je doelgroep niet meer kunt kopen, maar moet verdienen.

www.pathe-thuis.nl

www.mediascience.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht