Geplaatst door CX

Pathé zet memes in bij klantenservice

Wie een vraag stelt op de website van Pathé, krijgt niet alleen het antwoord, maar ook een bijpassende meme van een film. De memes zijn door Pathé bedacht, de techniek is van CX Company, het leidende bedrijf op gebied van online geautomatiseerd klantcontact.

De digitale vraagbaak is gebouwd met DigitalCX. DigitalCX kan zelfstandig op elke website worden geïntegreerd, maar biedt ook connectivity met Facebook Messenger, WhatsApp en andere messagingplatforms.

Met DigitalCX kunnen bedrijven met een hoog klantcontactvolume zelf vragen en antwoorden voor geautomatiseerde klantconversaties schrijven en implementeren in hun websites en messaging platforms. Ook kunnen er chatbots mee worden geprogrammeerd.

Via de digitale klantenservice geeft Pathé razendsnel antwoord op de meest uiteenlopende vragen zoals over parkeren, Pathé Unlimited abonnementen of rolstoelen. Bij die laatste vraag krijg je uiteraard een meme van de film Untouchables uit 2011.

,,De gifjes en memes zijn een goede manier om ons klantcontact dynamisch en vrolijk te houden”, zegt Hanna Tiel van Pathé. DigitalCX is een van de meeste gebruikte systemen in Nederland voor klantvragen. Dagelijks zijn er zo’n vier miljoen interacties die met de techniek van DigitalCX van CX Company worden afgehandeld. CX Company is marktleider en innovator op het gebied van customer interaction platforms.