Geplaatst door IVRM Reputatie

Paul Claasen aan de slag bij IVRM Reputatie

Bussum, 17 april 2020 – Paul Claasen (44) is sinds 1 april als senior communicatieadviseur in dienst getreden bij IVRM Reputatie. Paul wordt verantwoordelijk voor verschillende reputatie- en contentvraagstukken van opdrachtgevers op strategisch en uitvoerend niveau.

De afgelopen twee jaar was Paul Claasen adviseur externe en corporate communicatie bij sociaal werkbedrijf Pantar. In die functie werkte hij aan de versterking van de zichtbaarheid van Pantar en de trots van de medewerkers in de regio Amsterdam. Ook hield hij zich bezig met de interne vertaling van de nieuwe strategie en reputatiepijlers, het social mediabeleid, de corporate middelen en advisering van de verschillende afdelingsmanagers.

Voor zijn dienstverband bij Pantar werkte Claasen jarenlang als tekstschrijver en adviseur bij meerdere communicatiebureaus en voor verschillende grote en kleinere opdrachtgevers. Voor de Groene Amsterdammer schreef hij van 2007 tot 2014 columns over popmuziek. Hij studeerde sociologie aan de Universiteit van Amsterdam.

Over IVRM Reputatie
IVRM Reputatie helpt organisaties om hun maatschappelijke waarde zichtbaar te maken. Wij zorgen ervoor dat onze opdrachtgevers met meetbaar resultaat bouwen aan hun zichtbaarheid, autoriteit en invloedspositie. Daardoor komt hun kennis en kunde ten goede aan stakeholders en aan de samenleving. Met vestigingen in Bussum en Brussel realiseert IVRM de communicatiedoelstellingen van haar opdrachtgevers. Voor meer informatie ga naar www.ivrm.nl.