Geplaatst door Pegasystems

Pegasystems verrijkt realtime Decision Management oplossing

CDM verrijkt klantinteracties met behulp van realtime aanbevelingen die rekening houden met de klantgeschiedenis, unieke kenmerken en het te verwachten gedrag. De adaptive decisioning mogelijkheden van CDM stellen bedrijven in staat om klantgedrag en unieke behoeften nauwkeuriger te voorspellen en hierop in te spelen. Dit zorgt ervoor dat retentie en up-sell/cross-sell activiteiten een oplossingsgedreven interactie worden, die voorziet in de juiste balans tussen de verwachting van de klant en de doelstellingen van het bedrijf met betrekking tot customer lifetime value.

Highlights

De nieuwe CDM-release heeft naast verbeterde decisioning mogelijkheden en meer gebruiksgemak, de volgende belangrijke kenmerken:

• Intelligentie – Adaptive decisioning mogelijkheden maken dat het systeem continu monitort welke aanbiedingen worden gedaan en deze automatisch tijdens elke interactie afstemt op de klantbehoefte. Dit resulteert in meer omzetmogelijkheden voor organisaties. Dankzij de verbeteringen aan dit onderdeel van de oplossing kan beter gebruik worden gemaakt van de dynamische gegevens die tijdens de uitvoering van elke klantstrategie worden gecreëerd, wat het zelflerend vermogen van het systeem verbetert en versnelt.

• Schaalbaarheid – CDM heeft zich binnen een aantal van ’s werelds grootste organisaties bewezen, als oplossing voor het automatiseren van belangrijke zakelijke beslissingen. Deze nieuwste versie van CDM profiteert van recente technologische ontwikkelingen om performance tot 60% te verbeteren. Het systeem is nu nog beter in staat zich aan te passen aan realtime input en kan meer en sneller dan voorheen aanbiedingen creëren.

• Gebruiksvriendelijkheid – Verbeterde configuratiemogelijkheden maken het voor business gebruikers eenvoudiger hun klantstrategieën te creëren en te wijzigen.

Kerim Akgonul, Vice President Product Management bij Pegasystems:
“Geavanceerde decisioning mogelijkheden worden steeds belangrijker binnen bedrijfsomgevingen en zorgen ervoor dat organisaties zowel hun klantervaring als overall klantenservice kunnen verbeteren. De CDM-oplossing, die aan ons portfolio is toegevoegd door de overname van Chordiant, wordt al lang erkend als leidend op het gebied van Decision Management. Deze nieuwste versie bevestigt onze toewijding aan alle klanten van Pegasystems om te blijven innoveren en oplossingen te ontwikkelen die beantwoorden aan hun zakelijke behoeften.”

Pegasystems, Vinoly Building, Claude Debussylaan 20b, 1082 MD Amsterdam
Telefoon: 020 3057490, Website: www.pega.com

Over Pegasystems
Pegasystems (NASDAQ: PEGA), leider in Business Process Management, levert software waarmee ’s werelds meest geavanceerde organisaties hun omzetgroei, productiviteit en flexibiliteit kunnen optimaliseren. Klanten gebruiken de bekroonde SmartBPM® suite ter verbetering van hun klantenservice, het bereiken van nieuwe markten en vergroting van hun operationele effectiviteit. Met behulp van de gepatenteerde SmartBPM technologie van Pegasystems zijn bedrijfsapplicaties eenvoudig te ontwikkelen en aan te passen door zakelijke doelstellingen direct vast te leggen, zonder handmatig te hoeven programmeren.

De SmartBPM® oplossing van Pegasystems verenigt pure BPM-software en een intelligente Business Rules Engine in één technologie waarmee organisaties snel kunnen anticiperen op steeds veranderende marktomstandigheden. De ‘Build for Change®’ technologie stelt ondernemers en IT- medewerkers in staat beter te presteren dan hun concurrenten. De Pegasystems’ suite is aangevuld met een reeks solution frameworks gebaseerd op de normen en standaarden van toonaangevende organisaties binnen de financiële dienstverlening, de verzekeringswereld, de gezondheidszorg, de overheid, life science, communicatie, de productie en andere industrieën.

Het hoofdkantoor van Pegasystems is gevestigd in Cambridge, Massachusetts (VS). Het bedrijf heeft kantoren in Noord-Amerika, Europa en Azië. Meer informatie over Pegasystems op: www.pega.com

All trademarks are the property of their respective owners.

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen/ Marleen Lassche – Stoomwezenstraat 33, 7331 AE Apeldoorn. Tel.: 055 366 3034, e-mail: gerline@influx-pr.com / marleen@influx-pr.com

Overige bronnen:

Om meer te weten over de nieuwste versie van CDM, bezoek: http://www.pega.com/content/document.asp?ci=641
Voor meer informatie over de voordelen van CDM, zie: http://www.chordiant.com/solutions/customer-experience-management.aspx