Geplaatst door GoCustomized BV

Picturista.nl maakt van foto’s een uniek kunstwerk

Picturista.nl is erop gericht om een gepersonaliseerd product nét even anders dan anders te maken. Zo maak je simpel en snel een canvasdoek, T-shirt, iPhone of iPad hoesje, slippers of oudhollands tegeltje met een eigen uniek ontwerp. Leuk om voor jezelf te maken, maar misschien nog wel leuker om weg te geven.

Hoe werkt het?
Het werkt heel simpel. In de ontwerpmodule van Picturista.nl upload je een foto en deze kun je vervolgens heel makkelijk bewerken met verschillende filters, effecten en kaders. Ook foto’s vanaf Facebook en Instagram kunnen direct geupload worden en er is zelfs de mogelijkheid om je te laten verrassen: selecteer een foto en druk op de Picturista button en er ontstaat vanzelf een kunstwerk van deze foto. Natuurlijk kan het ontwerp ook voorzien worden van een eigen tekst, zoals een naam of een bijzondere datum. De ontwerpmodule werkt uiteraard ook op smartphones en tablets zodat iedereen makkelijk en toegankelijk een creatief ontwerp kan maken.

De producten: voor ieder wat wils
In totaal zijn er op dit moment ruim 40 producten beschikbaar om om te toveren tot een eigen kunstwerk. Op de achtergrond wordt er hard gewerkt om de keuze nog verder uit te breiden met unieke nieuwe producten. Op deze manier wil Picturista nog verder het verschil maken: én in de manier van de personaliseren én in de originaliteit van de producten.

Hoge kwaliteit en snel verzonden
Na het bestellen drukt Picturista.nl het unieke ontwerp in hoge kwaliteit op het gekozen product en verzenden wij deze binnen 3 werkdagen. Afhankelijk van de grootte en breekbaarheid van het product versturen we deze via brievenbuspost of pakketpost van PostNL.