Industry Wire

Postdoctorale opleiding over strategisch brand management

UTRECHT 30 September- NIBAA Institute – opleidingsinstituut op het gebied van brand management, strategie en marketing – heeft een nieuwe Postdoctorale opleiding ‘Strategisch Brand Management’ontwikkeld. Vanaf 31 oktober gaat de nieuwe opleiding van start in Utrecht.

Tijdens de colleges van (gast)docenten uit de sector zelf wordt dieper ingegaan op het toenemende belang van brand management voor steeds meer producten en diensten. Ervaringsdeskundigen als Erik Schoppen (Miazo), Majorie Dijkstal (SWOCC), Paul Blok (Conflict), Michel Jansen (Veramente) en Martijn Arts (TotalActive Media) hebben reeds hun medewerking toegezegd; zij zullen ondermeer doceren over onderwerpen als brand leadership, merkstrategie, positioneren, merkmodellen, brand concepting, online branding en het gebruik van brand values in marketingcommunicatie.

De Postdoctorale opleiding Strategisch Brand Management neemt maximaal zes maanden in beslag en de 11 collegedagen (2 colleges per dag) vinden steevast plaats op een donderdag in Utrecht. Voor kosten, data en meer informatie over deze opleiding omtrent strategisch brand management kunt u terecht op de website van NIBAA Institute.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht