Geplaatst door Emerce

Power PDF van Nuance: krachtige en betaalbare pdf-software voor de hele organisatie

Merelbeke, 21 mei, 2014 – Nuance Communications, een toonaangevende leverancier van spraak- en beeldoplossingen, kondigt vandaag Nuance Power PDF aan, pdf-software met alle functies die bedrijven nodig hebben én een prijskaartje dat het gebruik in de hele organisatie mogelijk maakt. Power PDF bevrijdt bedrijven daardoor van de compromissen die het gebruik van traditionele PDF-oplossingen met zich meebrengen.

Power PDF biedt zakelijke gebruikers alles wat ze nodig hebben om pdf-bestanden te creëren, te beheren, te delen en te beveiligen. Bovendien biedt de software talrijke unieke functies voor bijvoorbeeld documentconversie, zoeken in documenten en connectiviteit. Power PDF converteert efficiënt pdf-bestanden naar aanpasbare Microsoft Office-documenten, combineert en assembleert diverse soorten documenten tot één enkele pdf, en laat meerdere gebruikers samenwerken aan hetzelfde pdf-bestand.

“Power PDF is de pdf-oplossing die het beste is afgestemd op bedrijven van elke omvang,” zegt Steven Steenhaut, Senior Director Marketing EMEA bij Nuance Communications. “Vóór bedrijven over Nuance Power PDF beschikten, moesten ze genoegen nemen met een compromis: ofwel gingen ze voor gratis software om pdf’s te bekijken, met heel beperkte mogelijkheden, ofwel kozen ze dure en complexe oplossingen die vooral waren ontwikkeld voor grafisch ontwerpers. Bedrijven vragen een pdf-oplossing die is aangepast aan hun behoeften en gemakkelijk integreert met hun bedrijfsprocessen. Ze willen software die flexibel, veilig en schaalbaar is, en ze niet opzadelt met ongewenste of te dure prijzen en licentieverplichtingen. Power PDF voldoet compromisloos aan al die eisen.”

Nuance Power PDF: gemakkelijk te gebruiken, betaalbaar, schaalbaar

Dankzij de bediening via een knoppenlint, zoals in de veelgebruikte Microsoft Office-programma’s, zijn gebruikers snel vertrouwd met Power PDF. Hun productiviteit stijgt omdat ze moeiteloos heen en weer schakelen tussen bijvoorbeeld hun tekstverwerker en hun pdf-oplossing. De software maakt het gemakkelijk om naadloos samen te werken, zowel met collega’s als met leveranciers en klanten, met behoud van volledige controle over de documenten en een strikte beveiliging. Power PDF is ook betaalbaar, zodat alle medewerkers voor wie dit nuttig is het kunnen installeren. Daarna kunnen ze snel en gemakkelijk pdf-documenten en –formulieren samenstellen, vergelijken, converteren, creëren, dicteren, aanpassen, lezen, opstellen, scannen, doorzoeken, beveiligen, ondertekenen, printen en valideren.

Een greep uit de belangrijke nieuwe functies van Power PDF:

Documenten gemakkelijk samenstellen en combineren. Combineer bestanden en verwijder of vervang pagina’s in complexe documenten heel eenvoudig met slepen-en-loslaten. Als gebruikers bijvoorbeeld handleidingen of reglementen en overheidsdocumenten bijwerken, kunnen ze de inhoud updaten en toch de links met andere delen van het document bewaren. Documenten corrigeren of aanpassen verloopt efficiënter omdat repetitieve opdrachten kunnen worden geautomatiseerd.

Documenten naast elkaar vergelijken. Spoor snel verschillen op tussen twee versies van een document met deze functie, die alle verschillen in tekst en beeld accuraat aangeeft en een overzicht van alle wijzigingen biedt.

Documenten controleren en becommentariëren. Omdat in Power PDF de spraakherkenning van Nuance Dragon Notes is ingebouwd, kunnen gebruikers snel en nauwkeurig hun opmerkingen dicteren en als notities aan een pdf-bestand toevoegen. Hierdoor stijgt opnieuw hun productiviteit.

Batch workflows gemakkelijk beheren. Er kunnen workflows worden opgezet om op grote schaal pdf-bestanden te creëren of te converteren, van een stempel of watermerk te voorzien, met OCR in editeerbare tekst te converteren, op te stellen, pagina’s toe te voegen of te verwijderen en Bates-nummering aan te brengen. Zo kan een organisatie snel duizend bestanden of meer doorzoeken om bepaalde getallen of woordencombinaties te vinden, zoals persoonsgegevens, factuurnummers, telefoonnummers, datums of e mailadressen. Dit maakt het eenvoudig om relevante informatie op te sporen en daar verder mee aan de slag te gaan.

Power PDF stelt gebruikers in staat om snel en gemakkelijk pdf-bestanden te creëren die 100% voldoen aan de geldende normen en met een beveiliging die geschikt is voor alle pdf-lezers. Via add-ons van Microsoft voor Office en Outlook kunnen gebruikers rechtstreeks vanuit hun vertrouwde programma’s pdf-bestanden aanmaken, inclusief alle verwijzingen, bladwijzers, links en referenties. De software converteert ook accuraat pdf-bestanden – ook als ze een complexe lay-out hebben met allerlei kolommen, tabellen en grafieken – in Word- of Excel-documenten, of bestanden in Corel WordPerfect- of andere formaten, voor verdere bewerking. Dit levert aanzienlijke tijdwinst op.

Nuance Power PDF omvat mogelijkheden om de digitale rechten voor veilige aflevering, documentinspectie en -bewerking en encryptie te beheren. Hiermee behouden gebruikers de volledige controle over documenten, zowel binnen als buiten hun eigen organisatie. De software kan pdf-bestanden afleveren in een “alleen lezen”-versie, zodat ze voldoen aan alle voorschriften van SOX, GLBA, HIPAA, eDiscovery en andere wettelijke verplichtingen of interne controlepraktijken.

In Power PDF zijn ook talrijke applicaties van derden geïntegreerd, zodat organisaties pdf-bestanden in hun bestaande workflows kunnen opnemen. Dit verhoogt de efficiëntie van de individuele gebruikers en van de hele organisatie. Het wordt bijvoorbeeld mogelijk om pdf’s in te zetten op populaire samenwerkingssites in de cloud, zoals Box.net, Dropbox, Evernote, Google Docs, Office 365 en Windows Live SkyDrive. Grote organisaties kunnen hetzelfde doen met hun eigen contentmanagementsystemen, zoals Autonomy, Documentum, SharePoint en NetDocs.

Prijzen en beschikbaarheid

Power PDF Standard voor individuele gebruikers, thuiskantoren en kleine werkgroepen is verkrijgbaar voor 99 euro. Nuance Power PDF Advanced is verkrijgbaar voor 169 euro. Er zijn bovendien volumekortingen mogelijk. De volledige reeks Nuance PDF-oplossingen is verkrijgbaar via het wereldwijde netwerk van Nuance resellerpartners, de softwaredetailhandel en e-commerce partners. Ga voor meer informatie over functies, prijzen en volumelicenties naar http://netherlands.nuance.com/bedrijven/documenten-scannen-converteren/power-pdf-converter/.

Klik op de volgende links voor een kennismakingsvideo, tal van demo-video’s en een broadcast over Nuance Power PDF.

De Power PDF EMEA-persmap vind je door hier te klikken.