PrioBook herlanceert als PrioTime met iPhone App.

Twee jaar geleden was de Nederlandse start-up PrioBook volop in het nieuws vanwege een merkgeschil met Facebook om het woord ‘book’. PrioBook is een tool gericht op het helpen van mensen bij het bepalen en realiseren van hun persoonlijke doelen en zou vanwege de beperkte overeenkomst met Facebook zeker kans maken om het merkgeschil te winnen.

Een aanbod voor co-existentie door PrioBook werd na 2 jaar door Facebook afgewezen. Omdat het eventueel winnen van het merkgeschil in de EU betekent dat het merk in elk niet EU-Land opnieuw kan worden aangevochten besloten de oprichters van PrioBook om het bedrijf te rebranden naar PrioTime. “Apple’s Passbook is te groot om aan te pakken en heeft voldoende slagkracht om een eventuele strijd aan te gaan en te blijven vechten. Een start-up zit echter niet te wachten op een lang juridisch gevecht, maar wil vooral bezig zijn met continue innovatie van het product, uitbouwen van het merk en het aantrekken van investeerders.

Inmiddels zijn er verschillende informal investors aangesloten, heeft een nieuwe designer zich op UI en UX gericht en is de PrioTime.com blog opgezet die zich richt op 9 verschillende topics die tot veelvoorkomende prioriteiten behoren.

De eerdere beta-versies hebben nu geresulteerd in de lancering van de PrioTime for iPhone App. Naast het stellen van prioriteiten biedt de iPhone versie de zogenaamde PrioWallet waarin de gebruiker zijn/haar belangrijkste geplande en bereikte doelen altijd bij de hand heeft. De lancering is daarom juist nu gepland, in de periode dat veel mensen over hun goede voornemens nadenken.

Binnenkort volgen nieuwe features zoals tips bij het bereiken van je doelen en gamification elementen. Verder zijn een iPad, Android en Windows versie gepland voor 2014. Meer informatie: http://www.priotime.com/news/priotime-ends-branding-dispute-facebook-launches-iphone-app/.