Geplaatst door Sitecore

Procter & Gamble kiest Sitecore voor interactie met 4,6 miljard klanten

Sitecore, leverancier van toonaangevende web content management en customer experience management software, heeft vandaag aangekondigd dat Procter & Gamble haar Customer Engagement Platform (CEP) heeft gekozen voor relevante, gepersonaliseerde en betekenisvolle interactie met de 4,6 miljard klanten. P&G kiest Sitecore voor zowel haar digitale als mobiele strategie, voor al zijn merken.

Procter & Gamble staat bekend om zijn sterke portfolio van vertrouwde, kwalitatieve A-merken, waaronder Pampers ®, Tide ®, Oral-B ®, Duracell ®, Olay ®, Head & Shoulders ®, Wella ® en Gillette ®.
Alles in één
Sitecore heeft de inzichten van customer intelligence verweven in een web content management platform. Deze krachtige combinatie van data en content in een alles-in-één platform biedt een naadloos inzicht in de klant, waardoor marketeers real-time op klantgedrag kunnen anticiperen. Het resultaat voor de klant is een unieke, relevante ervaring op elk moment van de interactie.

“De consument van vandaag verwacht gepersonaliseerde communicatie in elk aspect van zijn leven”, zegt Darren Guarnaccia, senior vice president product marketing van Sitecore. “Daarom herbezinnen organisaties zich op het werven, bedienen en behouden van klanten. Er is steeds meer focus op het leveren van ervaringen die echt relevant zijn en inspelen op de wensen van klanten en prospects. Sitecore’s platform maakt interactie persoonlijker, relevanter, aantrekkelijker en overtuigender. Dat levert meetbare resultaten en stimuleert conversie en omzet”.

Over Sitecore

Het wereldwijd opererende softwarebedrijf Sitecore maakt producten die op elk moment binnen de interactie en via elk communicatiekanaal – web, e-mail, mobiel, sociaal en offline – de meest relevante ervaring en content bieden aan klanten. Het platform voor klantmanagement gecombineerd met bewezen customer intelligence creëert inzicht in de klant, wat op zijn beurt leidt tot nuttige interacties, hogere conversies en een levenslange klantrelatie.

Duizenden publieke en particuliere organisaties hebben meer dan 32.000 websites en digitale ervaringen gecreëerd en beheren deze met Sitecore, waaronder in Nederland Koninklijke Gazelle, Eneco, Heineken, Microsoft, C1000, Siemens, Vodafone, Provincie Noord-Brabant en Damen Shipyards.

Sitecore ontving verschillende awards van toonaangevende media- en industrie-analisten, waaronder:
Leader in 2012 Gartner * Magic Quadrant voor Web Content Management, Visionary in 2012 Gartner ** Magic Quadrant voor CRM Multichannel Campaign Management, Stratecast | Frost & Sullivan 2012 Best Practices Award voor Technology Innovation in Customer Engagement Platform, Software Magazine Software 500 ranglijst van ’s werelds grootste software-en service providers, en finalist in de 2013 SIIA Codie Awards voor Beste Content Management Platform.